اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

پول آژانس رو ازشون میگرفتم اما چه کاری بود وقتی میتونستم با هزار تومنِ اوتوبوسای دانشگاه  برم و بیام.اینجوری روزی ده تومن میذاشتم جیبم..پول یه گوشی خوب رو گرفتم اما یه ارزونترشو خریدم و یه تومنشو خرج تیپم کردم که دیده میشه. از وقتی به خودم اومدم هیچ وقت نزدیک عید لباس نخریدم اما پولشو گرفتم.شهریه دانشگاه رو بیشتر از اونچه که واقعا بود میگفتم.ترمی دویس سیصد تومن گیرم میومد.روزایی که نبودن, جاشون میرفتم مغازه هر  جنسی که میفروختم یا بیعانه سفارشی که میگرفتم, پولشو برای خودم برمیداشتم. حتی اگر میخواستم پول یه جورابو ازشون بگیرم هزار تومن گرونتر میگفتم.هرکی فهمیده گفته دلال خوبی میشی.امروز مسئول فروش منو به فکر انداخت .. به فکر یه کار بزرگ.فرا تر از دلالی.یعنی از پسش برمیام؟از عذاب وجدان خیالم راحتِ.از دروغی که تو چشام معلوم میشه واهمه دارم.مگر اینکه..؟

اثر انگشت های شما  (۴)

تا خطِ سوم ی لحظه هنگ بودم فک کردم داری خاطراتِ پسر عمومو میگی ببین ینی کپیِ همین کارا رو میکنه آآ به عنم حساب میکنه دروغا رو:))
همیشه وضعش اوکیه از لحاظِ مالی :) زیاد ولخرج نیست ولی چون میگن دوستا عینِ همن به احتمالِ زیاد تو هم عینِ من ولخرجی حسابی:)
تو با همین رویه بری از پسِ همه چی بر میای خله:)
پاسخ:
چه زوج مقتصدی هسدیم من و پسر عموجآن.
واسه چیزایی که دوس دارم آره خوب خرج میکنم.
اگه اینجوری که میگی باشه باید سلفی خودمو خاوری ُ یه روز برات بفرستم ; ]
حالا کی بیام برا امر خیر؟ :))
جوون بفرس ، نمیشه منم بیام؟ تو چمدونت قایم میشم:)
پاسخ:
تورو میفرستیمت ور دل بابکی :دی
ب. ز (بزِ عزیز) خودتی :) از الان سق سیامو راه میندازم بیفتی تو هاوایی اینا(همون هلفدونی):))
پاسخ:
هاهاها راحت باش عزیزم.
من گرگ بارون دیدم :دی
:)))
الان بیشتر از اونکه دلالی واسم تداعی بشه٬ نُنُر بار آوردن بچه واسم تداعی شد

البته شاید استعدادشو داشته باشی ولی یه سر برو بنگاهای ماشین... ببین میتونی خودت یه ماشینو قلنامه کنی٬ اگه نذاشتی گرگایی که تو این کارند٬ کلاه سرت بذارن٬ ینی استعداد دلالیت خوبه. البته من خودم نه علاقه ای دارم و نه استعدادی :(

مگر اینکه‌ش رو خو میگفتی دیگه :/
پاسخ:
قبلا نگفته بودم تی تیش مامانی ام؟گفته بودم ..
اونم دارم از مسئول فروشمون یاد میگیرم دیگه.. اینکه وقتی مشتری میاد پژو پارس میخواد چجوری مخشو بزنم که سمند بگیره :دی
اکتسابیه.راه میفتی.علاقه ام که .. زندگی رو یجوری باید گذروند.
پستای پایان باز منو با این سوالای چیپ خراب نکنید :/

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">