اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

سی ساله داره لایه ازن رو جر میده , هنوزم پشت فکر های بچگانه و جملاتی مثل / آقا من یه برنامه دارم باقلوا...کاری میکنم کارستون../ و کلا هر واقعه ای که احتمال وقوعش در آینده باشه سینه چاک میده. بهش میگم چه خوب که تونستی این آرمانگرایی ِ آبکی و خوش خیالیتو  تا اینجاها بکشونی.من توو این سن هرچی آرد بود رو از رو دامنم تکوندم و الکمو میخ کردم سینه دیوار.نشستم تا جا بیفتم..در ِ هرچی فکرای متوهم زا بود رو گل گرفتم تا خوب دم بکشم.کمی سکوت میکنه و در حالیکه ناخونای پاشو به میز گیر میده با خودش میگه /من چه احمقی ام که از این مشورت میگیرم./ اینو از اسمایل پوزخندی که میزنه حدس میزنم.بعد از سکوتی طولانی که با خاروندن سر و دو گوز مشتی ِ ناشی از فشار عصبی همراهه مینویسه:/ تو چون رویا رو دوست داری اینجوری میگی.فکر میکنی برای من حیفه.وگرنه دیدی که باباش گفت پسر خوب این دوره زمونه کم شده.یعنی ازم خوشش اومده.راضیش کن جون ننت/ من این تیکه /پسر خوب این دوره زمونه کم شده/ رو با کلی شکلک خنده و هار و هور به اضافه جمله اینکه میگن پسر خوب کم شده منظورشون پسر خوب و بااخلاق و پولداره. توئه فلج مغزی ِ بی اعصاب که با سی سال سن هنوز از بابات پول میگیری و عرضه سوراخ کردن با مته رو  نداریُ نمیگن, براش فرستادم. بعدم گفت این نمک ریختنا و کرکر خنده های من وسط بحث جدی همیشه رو مخشه. و اینجوری من شب تولدش رو با قهوه ای کردنش تبریک گفتم.

$ یه بار آقای R داشت تلفتی با مامانش در مورد ازدواج برادرش حرف میزد و میگفت:.آخه مادر ِ من اینم که نه کار درست و حسابی داره نه خونه خوب.دخترای الان دیگه از شوعر نکردن نمیترسن.انقدر صبر میکنن تا یکی خووب پیدا بشه.همین همکار ما الان پنجاه سالشه تازه ازدواج کرده.مرد ِ میخواد ببرتش سوئد.منظورش خانم H بود.اگه بفهمه..

اثر انگشت های شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">