اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

مــــری, دختری در حسرت موهای بلند و وسوسه ی کوتاهــی دوباره.




$مستاصل و سرگردون.مثل موهایی که نه اوقدر کوتاهه که باز بمونه نه اونقدر بلند که بشه بست.

اثر انگشت های شما  (۳)

بلندی موهای دخترا ارتباط مستقیمی با احساساتشون داره...

پاسخ:
یعنی چی؟موهای بلند احساسات بیشتر؟
من موهـام اونقـدر بلنـد هست که بشه بست وحتی اگه ببافمـش بازم بلنـده
اما دلم ی دل بریـدن درست و حسابی می خواد :)
پاسخ:
کاری که من پارسال کردم.
هیچ پیشنهادی ندارم.چون هم حس خوب داره هم پشیمونی.
انتخاب با توئه.
نچ یعنی حالت خوب باشه حال موهاتم خوبه...
حالت بد باشه اولین چیزی که اضافه ست موهاته
بی تفاوتم که میشی موهات به یه حد ثابتی همیشه میمونه
پاسخ:
آها..نه واسه من بیشتر تنوع طلبیمه که کار دستم میده.
کوتاهی ِ به دقیقه ای بنده اما بلند شدن ِ زمانبره.
برای همین هرکار بکنم پشیمونی به بار میاد.

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">