اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

چطور یه آدم میتونه انقد تمیز و مرتب باشه؟میری توو اتاقش انگار وارد اتاق یه دختر با سلیقه دم بخت شدی.تا روتختیشو مرتب نکنه از توو اتاق بیرون نمیاد.حتی جیناشم اتو شده توو کمد میذاره.توو این فصل هنوز شمعدونی هاش تر و تازه اس.حالا اتاق من گه دونی!اصطبل! موهام گلوله گلوله جلو آینه ریخته.لباسا از بس رو تخت موندن و له شدن دست و پا دراوردن خزیدن زیر تخت.از وقتی چای جوشُ اوردم توو اتاق لکه های چایی و نسکافه همه جا به چشم میخوره.رو زمین, رو دیوار.. قبلنا حساس بودم نمیذاشتم کسی با کفش رو منطقه ای که رفت و آمد دارم بیاد اما این روزا انقد گیجم که کفشای خودمه که  همه جا جولون میده.Chicky هام هم به واسطه کاکتوس بودنشون هنوز سبزن وگرنه تا الان باید کود شده بودن.مایو هام همه خیس و بو گرفته توو ساکن و هر دفعه که میرم استخر میبینم که قبلی رو درنیوردم.نمیدونم چرا یادم میره بندازمشون توو ماشین لباس شویی.یه جفت جوراب بیشتر ندارم که اونارم گم کردم.الان سه روزه جوراب پارازین های ماهی رو با نیم بوت و کتونی میپوشم میرم سر کار.کوله ای که بردم شمال هنوز توو پارکینگِ. در مورد کتابا دیگه واقعا تقصیر من نیست.کتابخونه ای که دادم بسازن هنوز آماده نشده.به ماهی قول دادم در اسرع وقت همه چیو مرتب کنم و سر و سامون بدم.در اسرع وقت! اسرع وقت نه امروزه , نه فردا و نه آخر هفته...اسرع وقت یه وقتی ِ مثل روز مبادا.هر چه قدر بیشتر براش برنامه ریزی کنی دیرتر میاد.یه موقعم میبینی اصن نمیاد. میدونی.. من یه ساعت برنارد میخوام.

$ دارم مرغ سحر گوش میدم, فقط همین تیکه اش توو ذهنم میمونه و تکرار میکنم /بیشتر کن ... بیشتر کن/

اثر انگشت های شما  (۳)

نباشین اینجور شلخته نباشین ، حداقل مرتب نمیکنین دور و برتونو لباساتونو مرتب و تمیز نگه دارین جوری که کمد رو باز کنی بوی ادکلن باشه که میپیچه. 
+فینگر جان فک کنم بخاطر جادوی اعداد که فقط این تیکه ش یادته، من نمیدونم چرا هر حرف و فعل بی ناموسی عدداش رنده مثلا ۹۵، یا اون ۸۵ یا اون ۶۹ خوش فرم :دی

پاسخ:
حالا مثلا شما اتو کشیده های ِ پرفیوم نسیم دریای مدیترانه ُ چوب اسطوخودوس جنگل های کنگو کجای دنیا رو گرفتین؟
همچین بی ناموسی ام نیستن.ناموس دارن.از اون خووباش.
خدایی دیگه از 95 صحبتی نیست یعنی نباید باشه :))

ای حالِ ادمو بهم میزنن ! اصن دخترِ دم بخت با سلیقه هم نباس این کاررو کنه دو سوا دیگه گندش در میاد باو :)
مثلا من الان میدونم ماگِ عزیزتر از جانم زیرِ کشویِ سمت چپِ میز کامپیوترمِ تا از گزند دشمنان در امان بماند اما امان از روزی که اتاقم جم شه
دیگه من چجوری لنگه جوراب نزدیک ِپایه سمتِ راست ِ تختمو پیدا کنم هان؟
هی ننه باباها رو الکی پرتوقع میکنن والـاع :)
پاسخ:
من که بعضی وقتا فکر میکنم دارم وسواسی میشم!اینا که دیگه تکلیفشون روشنه
نظم و آرامش توو بی نظمیه.نمیخوان قبول کنن.
من فک میکردم فقط اتاق من اینوضعیه :دی

البته من این یه قلم کفش رو به محدودم ممنوع کردم و اجازه نمیدم نه خودم نه بقیه! اونم واسه خاطر یه سه کلمه اختلاط با خداس ..
پاسخ:
نه عزیزم اتاق همه نابغه ها همین شکلیه.نمونش اتاق انیشتین درست چند ساعت قبل مرگش ; ]
کف ِ کفش هرجور که حساب بکنی واقعا کثیفه.حالا هرکار که بخوای بکنی اما بعضیی وقتا از دست آدم در میره.

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">