اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

A : سلام.شما شبا میدی؟

B : نخیر.خانم باجه شماره 2 میدن.

A : خانم شما شبا میدی؟

C : یعنی چی آقا.کی همچین حرفی زده؟

A : اون آقائه گفت شما شبا میدی.

C : بیخود کرده. برو به خودش بگو بده.

$ مکالمه ای زنده و بدون تحریف برای گرفتن کد شبا.

بانک اقتصاد نوین _ 9:39 _ 94/8/16

اثر انگشت های شما  (۶)

آخر کی شبا میده؟ بگو تکلیفمو بدونم :دی
پاسخ:
آخرش مرده داد و احتمال میدم خواسته شوخی کنه با زنه.
اون مراجعه کننده که اصن حالیش نبود داره چه اتفاقی میفته.
اما میدونی چی برام جالبه..نگا به جواب زنه کن انگار رو دست خورده باشه.
شایدم من اشتباه میکنم :دی
ای جـون خانم باجه دو هم از وادیِ خودمونه که :)
من نمیفهمم حسابایِ بیخود تو این بانکایِ بدون این خانم باجه دوِ برا چی باز کردم بآس ی سری بزنم بـشـون :)
پاسخ:
عزیزم ... مهرآ جان تو دیگه چرا آخه؟ :))
۰۷ نوامبر ۱۵ ، ۰۹:۴۷ بِ رنگـــِ مـَـن ...
:))))))))))))))))))))
پاسخ:
;))
۰۷ نوامبر ۱۵ ، ۱۵:۰۱ فاطیما کیان
وای خدا :))
پاسخ:
پیش میاد دیگه :))
اصن با این لحنی که تو گفتی اگه نکیر و منکر میگفتن تا 100 نسل همه بـوق کاریاشونو به عهده میگرفتم 
من از این تریبون اعلام میکنم متنبه شدم :)
پاسخ:
آخه به درد تو نمیخوره , بابات باید بره بگیره :دی
می کشمت :))
پاسخ:
ولی بابات اینجوری نمیخواد :))

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">