اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

ای خدای بزرگ , ای قاضی ژوزف کرن , ای تویی که نه زاییده ای نه زاده شده ای! یا به من قدرت درک جمله / بچه خود ِ آدم یه چیز دیگس/ که از زبان بنده هایت مخصوصا مردانی که علاقه وافر و اعتقاد راسخ دارند که /بچه باید از گوشت و پوست و خون آدم باشه/ و همه این تشکیلات در یک اسپرم نیم اینچی خلاصه شده است عطا کن یـا به اینا بفهمان که بچه خود ِ آدم گهی بهتر از بچه های مظلوم و منتظر بی سرپرست نمیشود.

اثر انگشت های شما  (۷)

فراموش نکنید که کامیابی در زندگی، تنها از انگیزه داشتن و بااراده بودن به دست نمی‌آید. کامیابی، نتیجه‌ی گام برداشتن و کاری انجام دادن است.((آنتونی رابینز)) 
۰۵ نوامبر ۱۵ ، ۱۵:۲۶ فاطیما کیان
هنوز مردی رو ندیدم که تفکرش غیر این باشه ...خود من هم عاشق اینم بچه ی بی سرپرستی رو توی زندگی آیندم بزرگ کنم منتها مرد ها این براشون بزرگ ترین افتخارِ که باعث خلق یه ادم باشن !!!!
پاسخ:
من هنوز زنی این چنینی هم ندیدم..
دقیقا باید کاری کرد , همینایی که تا الان خلق شدن به ثبات و تعادل برسن بعد به فکر خلق موجودات جدیدی باشیم.
والـاع ! ی مشت اسپرم ِ هدر رفته ن ! حیف کردن جهان و با این طرز فکر 
با ی 3چارتا فُش "ک" دار :)
پاسخ:
حالا زن ها هم بهتر نیستن ولی حداقل میشه گفت یه چیزایی رو با گوشت و پوستشون حس میکنن
ولی اونا نه مادی نه معنوی چیزی گیرشون نمیاد.
ولی من کم اینچنین ادمایی و ندیدم
یه زن و شوهری و میشناختم که بچه دار نمیشدن ,یه پسر بچه  رو به فرزند خوندگی گرفتن هنوز ۲ ماه نگذشته بود فهمیدن خانم حامله است,سال بعدش هم دوباره حامله شد یادم یکی ازش پرسید چرا پسره رو دوباره برنگردوندید پرورشگاه میدونی چی جواب داد گفت به همون خدایی که میپرستم این و از دو بچه ای که از گوشت و پوست خودمن بیشتر دوس دارم چون اونا از برکت وجود همین بچه پرورشگاهی هستن
یا زنی و میشناختم که دو تا بچه ای که از خودش نبود و بزرگ کرد حتی به جرات میتونم بگم از مادرای واقعی هم بیشتر مایه گذاشت
یا خانواده های و میشناسم که حتی خودشون بچه دارن ولی بازم یکی و به فرزند خواندگی قبول کردن
همه اینایی که گفتم و به چشم خودم دیدم
کم هستند ولی وجود دارن
پاسخ:
چون میگی با چشم خودم دیدم باور میکنم.قانون بچه از پرورشگاه آوردن تا جایی که من میدونم اونقدر سختگیرانه هست که بعد از بردن بچه اگر هشت تا بچه ای دیگه هم به دنیا بیاری نشه پسش داد.
حالا هر کی که این کارو میکنه دمش گرم.درستشم همینه.
من اینو به یکی از نزدیکان که بچه‌دار نمیشد گفتم؛ گفت هنوز بچه‌ای(مضمونش این بود ینی)... بزرگتر که بشی ٬ خودت میفهمی‌ :/

+آفرین... قشنگ داری یه پا آلما توکل میشی واس خودت؛
اول تو پست میزنی مردا رو ناکار میکنی و بعدشم توی کامنتا جریانِ زنان علیهِ زنانو راه میندازی :)))))
پاسخ:
من الانم ریشه های / بزرگترین اشتباه آدم تو زندگی بچه دار شدنه/ درونم پا گرفته.یکم که بزرگتر شم قشنگ پر و بال گرفته. دیگه اصن به اون چیزا نمیرسه :))
کوووووفت :)) نه واقعا اصلا بحث سرکوب کردن جنسیتا نیست.چرا اینجوری فکر میکنی؟موضوع همینجور که از اسمشم پیداست کانیبالیسمه.ما آدما خودمون داریم به دست خودمون دنیارو برای هم جهنم میکنیم.دقت کن اول گفتم بنده هات.چون کار از پایه غلطه.منطقی باش.زنه میتونه ادعا بکنه که بچه اش از گوشت و خونشه.هر چند که اینم برام بی معنیه.اما مرده چه مرگشه این وسط.و به اندازه تعداد آدم های نابارور اگر نگیم همه , نیمی از رابطه ها منجر به طلاق میشه.این مسخره نیست به نظرت؟
والا خیلی از قوانین فرزند خوندگی نمیدونم!
ولی کسی که این حرف و زد و خوب میشناسم از سر اجبار بچه رو نگه نداشته واقعا به حرفی که زد ایمان داشت ,تو رفتاراشم معلوم بود
پاسخ:
قوانین خیلی سفت و محکمی داره.تمکن مالی حرف اولو میزنه که بسته به شرایط باید نیم یا یک سوم از اموال به نامش بشه.علاوه بر این بیمه عمر هم باید داشته باشه.برگردوندنش الکی نیست.
ایشون پایبند اعتقاد و معجزه بوده.اما من حرفم خارج از این بحثِ.باید به درک همچین مسئله ای رسید بدون در نظر گرفتن قید و بند.
اتفاقا برعکس... هر چی بزرگتر میشی پر و بال این عقیده درونت کمتر میشه. شاید 10 سال دیگه. ولی مطمئن باش کمتر میشه(شرط میبندم)

شوخی کردم. معلومه که مسخره س
-----------------------

این جغده که تو پست بالا گذاشتی، خعلی افسرده س... اخ از این فرهاد.
پاسخ:
قبول دارم.فکرای خلاف جریان آبی که توی سر آدمه به مرور تحت شرایط رنگ میبازه.
سعی میکنم تا جایی که به درست بودن موضوع مطمئنم نذارم این اتفاق بیفته.
خسته است.خسته.. وای از این فرهاد.

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">