اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.


بــرای فینگـر , ژاندارک , مـَـِری , بانــو , ممه طلا و استخونی که بیست و یک سال ِ بی هویت را پشت سر گذاشت و یحتمل افتخارش هم زاد روزی با سوفیا لورن بود :

Girl You 'll Be a Woman Soon


2015/9/20

اثر انگشت های شما  (۹)

تولدت مبارک عزیزترین ِ مجازی ِ من :*
امسال داغ ترین ُ پر شور ترین عشقت رقم بخوره و دنبالش بیشترین چرک از کف دستات بیاد ... بلند بگو الهی امین :دی
پاسخ:
صدای من خیلی ضعیفه همه باهم بگیم آمین :))
مرسی از تبریکت عزیزم. تو مهربون ترینی جانا😘
هپی بی دی بیبی گرل
هو ا کالرفول لایف
هارت
+عادت تخمییه اینجوری نوشتن اما عادته خب،ترک و مرض و فلان..
پاسخ:
^.^ thanks a lot the best leader my twin
:**
شخصیت پنجم باید جذاب باشه!
:دی
پاسخ:
تو حین ایمیل ساختن دقیقا داشتی به چی فکر میکردی؟:))
به به تولدت مبارک خیلیم مبارک. حالا خوبه تو با سوفیا لورن ، من که با جنیفر لوپزِ :/
البته خوب نیس نوزاد تو قنداق پای نت باشه  :دی

پاسخ:
تشکر فراوان خاتون جان:x
جنیفرم خوبه.کاش قیافه هامونم شکل اونا میشد :دی
روز تولدم مثه روزای دیگه.خیلی فرق نمیکنه ;)
مری جووونی تولدت مبارک عیزم
تو لایق خوشبختی هستی
داشتنه سلامتی پوووووول و زندگی پر از عشق و حال برات میخوام
پاسخ:
مرسی فدات شم.اما این دوتا دوتا تبریک گفتنات واسه من کادو نمیشه هااااا :)))))
تولدت مبارک دختر :)
پاسخ:
تشکـر خانم : ]
دقیقا به شخصیت پنجم!:))
پاسخ:
پس به عمق جذابیت پی ببر که تو هم درگیرشی :)))
/ وای من چقد بی حیا شدم :))))/
اینقدر درگیر شخصیت پنجم شدم یادم رفت تولدتو تبریک بگم :)
امیدوارم درامدت هم اندازه بیل گیتس و راکفلرها بشه,سنتم انداره نوح ببخشید جنتی, تا بتونی همرو خرج کنی حالشو ببری,اکسیر جوانیم پیدا کنی تازشم:دی
پاسخ:
من ته برنامه هام رو چهل بسته شده. دیگه بقیه اش وقت تلف کردنه. مابقی اکسیژن رو برای نوادگانم میذارم.
ولی بازم مرسی ; ]
تو واسه من حکم یه کتاب جاری ای.. جدن.
اگه قرار باشی فلامینگو برای شکارهای بهتر مدت زیادی روی یه پا بمونه و کَکِش هم نگزه. تو هم میتونی
اگه قرار باشی مریمی اثر انگشتشو روی این زمین بزاره. می تونه همه خط و خالها رو بی کم و کاست حک کنه! میتونه..

22 مریم. 22! خیلی یُمنه واسه تبریک گفتن
چطور دلت میاد کامنتاتو ببندی و این سعادت رو ازم دریغ کنی X_X

پاسخ:
بستم چون نمیخواستم کسی توو معذوریت بمونه.
شری, عزیزم.. مرسی از دلگرمی ِ قشنگت.اما این روزا تووی یه دایره ی مخوف گنگ و درهم افتادم که نمیدونم کجام چی میخواد بشه اصلا کاری که باید کرد چیه؟
میدونم تنها مختص من نیست ..

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">