اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اما خدا میتونست یه تکون از روصندلی پادشاهی به فلان مبارک بده و به رسم مهمون نوازی دستشو حائل کنه تا بچه ها با خاطره خوب برگردن.ما که میگیم اتفاق بوده
ولی عاشق اونایی ام که میگن خدا خیلی دوسشون داشته! مثل این میمونه که پدر یا مادر بچه شو بکشه چون خیلی دوسش داره.
و دیوونه ی اونایی ام که میگن یه تلافی بوده تا عربستان یمنی هارو نکشه! خب کسخل خدا میزنه یه مشت هند و پاکستانی رو به گا میده که برا عربستان درس عبرت شه؟

اثر انگشت های شما  (۲)

۲۴ ژانویه ۱۶ ، ۰۷:۲۸ بابا لنگ دراز
این دفه بیسلام علیک
کجا بددهنی همینجا
اولندش مجبوری دهنتو بدبو کنی...با کلمه..ک...س
لااقل یه خوشبو کننده میزدی یا حموم میرفتی!!
گلدونای کاکتوست الان بهت بگن فلان فلان شده چرا ایجوری کردی چرا انکشت کردی توخار من تازه عصبانی میشه خارشو میکنه تو مید فینگرت
حالا تو نگاشون میکنی اینارو میتوستی بشنوی خندت میگرفت میگفتی واس خاطر خودتونه نقطه چینا!!! بعدشم دوستون دارم! اهای کپله عشقمی! اونم میشنوه جواب میده اما شما صداشو نمیشنو
همون مقامی که وقتی کشتی تایتانیک غرق میشه بعش میگن او مای گاد ایشون الان صاحب گلدونس شمام اون کاکتوسی البته نمیدونم از چه نوعی چاقش لاغرش...فقط مطمینم از اون تیغ تیغای پدر صاب بچه درآری یقینا
نگو نه که باورم نمیشه
عزتت مستدام هم نبود نبود بی تربیت!
این کلمه آخریه احساس میکنم واسه لوس کردن خودم بود
حداقل صداقتشو دارم به حرفای خودمم گیر بدم

پاسخ:
ببین بازم تهمت زدی.
چیکی های من میدونن صاحبشون یه مرغابی ِ که از خواب ِ 5صبیش میزنه میره آب بازی.
هرکی نبینه اونا میبینن.اونا شاهدن.اونا تیغاشونو به کسایی فرو میکنن که تهمت میزنن.که از مسند قضاوت پایین نمیان.
علاقه قلبیم بود که پاچه پاره باشم.یبار توو حسرتام بهش ذکر میکنم.نشدم از بخت ِ بد ِ این روزگار لاکردار.
۲۵ ژانویه ۱۶ ، ۰۶:۳۶ بابا لنگ دراز
سلام
بازم سلام نکردی مثه دیزی بدون نون میشه حرف زدن بدون سلام
خوشحالم واسه اینکه ایندفه مثال بهتری زدم دارم بزرگ میشم
ناراحتم اما اصلن حرفامو نخوندی دیروز خسته بودی و بیحوصله
یه بار دیگه بخون سرحوصله و ازش طفره نرو
حرفی داشتی اخر کلاس واسدا دم در
خدافز 

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">