اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

یک زندانی ِ آزاد شده از بند ِ خجسته هستم. که لولا وار به سمت کار های هیجان انگیز , صداهای هیجان انگیز و سوژه های مهیج می دوم.
$ HellooooW بچه های بلاگ دات آی آر.

اثر انگشت های شما  (۵)

سلام فینگر ، خوش اومدی. مثل اینایی که میان تو یه گروه خاص :دی
پاسخ:
 خاتون خانم جان ,بذار همین اول کاری سنگامو باهات وا بکنم :
اگه بخوام هدر بذارم حتما بهت احتیاج خواهم داشت.
و میدونم تو کمکت رو ازم دریغ نمیکنی.
/یعنی با این جمله جای هیج نع و نوعی رو برات نذاشتم :))/

خونه جدید مبارک،بلاگفا ب کل نابود شده،یعنی انگاری گروهی دارن نابودش میکنن و از دست شیرازی هم کاری ساخته نیست..
من میهن بلاگ و اسکای بلاگ ساختم اما فضاش خیلی غریبه ست برام،دارم تو همه سرویس دهنده ها یکی میسازم ببینم با کدوم راحتتر خواهم بود..
می خوام هربار که میام اینجا برات یه عکس بزارم،نمیدونم چرا اما می خوام اینکارو بکنم و مجبوری داشته باشیشون!:پی

پاسخ:
آخه بلاگفا چی داره که نابودش کنن :/ من از سادگیش راضی بودم ولی این آخریا بدجوری رو نرو بود.
دقیقا منم همین کارو کردم.پرشین که سرعتش واقعا افتضاحه. از بلاگ اسپات بدم نیومد ولی خیلی دیگه برهوت بود اونجا.فیلتر بودنش کارو سخت میکرد.
اینجا خوبه ماری .. هر چند در عین روونیش سنگین به نظر میاد. و فک میکنم به خاطر زلم زیمبو زیادیش یه روز از کار میفته :/
اگر فکر کردی که منم آرشیومو برات رو میکنم سخت در اشتباهی :دی
http://s6.picofile.com/file/8209795568/3c810d7950e9c4470e3c621a87269593.jpg
یا الله،
منور کردین با قدوم مبارکتون بلاگ رو سرکار :دی
پاسخ:
هی اِمِریکن بوی..
میدونم که خیلی دوست داشتی بیام :دی
اوکی حله هروقت خواستی منم که هستم با هم کلنگشو میزنیم :دی
پاسخ:
میدونستم نه نمیگی ^_^

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">