اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

$بعضی صبح ها که از خواب پا میشی
  با خودت فکر میکنی
  / نمیتونم از پسش بر بیام/
  و بعد توو دلت میخندی
  چون یاد تمام صبح هایی میوفتی که این فکر رو داشتی..


روزای خوبی نیست... به هیچ وجه خوب نیست. انگار تا الان زندگیم یه بازی کودکانه بوده.انگار از خواب زمستونی پا شدم و میبنم هیچی مثل انگاره های قبل خوابم نیست. همش درجا.. همش تحقیر همراه با چاشنی بدبیاری. دارم مرز باریک بین شکست و پیروزی , رهایی و اسیری , خواستن و نتوانستن, کفر و ایمان رو در می نوردم. همه این ها توامان با قبول مسئولیت به سمتم یورش آورده اند..کیست که بفهمد  این شب ها چگونه بر من سپری می شوند و این روزها چه بر سرم می آورند؟

$ چارلز بوکفسکی

95/2/21

 

اثر انگشت های شما  (۲)

جان دلم
تمو میشه این روزا البته امیدوارم..
پاسخ:
هی مهرآ..
مهم نیست که تموم میشه.مهم اینه که تو هنوز زنده ای دختر.
چیه؟استخونهات دردمیکنه؟
دارى شهرراترک میکنى؟
مثل تریاک....
پاسخ:
وقتی تو شر میگی من همه مرضام یادم میره پیری.

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">