اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.


من حتی در مورد رنگ خودمم اشتباه میکردم.خودمو نارنجی میدیدم.خودمو توو باغ شعرای عباس معروفی رها کرده بودم.پرتغالارو با ولع میخوردم.نارنجارو تا قطره آخر میمکیدم.به مانتوی خوشرنگ لیلی رشیدی فکر میکردم که چقدر دلم خواستش..ترکیب دیوار لیمویی با یه روتختی نارنجی عزمم رو برای یه رنگ کاری حسابی جزم کرده بود. خیره شدن به چهارتا چراغ نارنجی مودم می بُردتم روی دکمه های پیرهنش .اما چشم باز کردم و دیدم محیط کارم آبیه. خودکار توی دستم آبیه.لباسای تنم آبیه.آسمون بالاسرم آبیه.مربع های کوچیک این زیرم آبیه..یه فولدر با محتویات دویست تا عکس به اسم blue دارم نه Orange. از همه شگفت انگیز تر.. چشماش آبیه.اون منو آبی میبینه.حالا همه زندگیم آبیه..


$ در من بلندپروازیست که هر شب در رختخواب پر می کشد.پـر..



اثر انگشت های شما  (۱)

میشه دنیات اینقدر سرد باشه، که نفهمی.. ! گاهی به خاطر دووم اوردنِ بیش از حدم زیر افتابی که سوزش دادِ عالم و دنیا رو در اورده فکر می کنم چقدر درونم سرده.
دیدی میگن blue is the warmest colour؟ شاید چون یک آبی، حسش به ابی جوریه که خودش و دنیاش هم گرم تر ببینه.

+ نمیدونم دیدی یا نه! lana del rey یه موزیک ویدئو واسه اهنگ shade of cools داره که معشوقه اش چشماش ابیه 
پاسخ:
از درون و بیرون من آتیش میزنه بیرون.اون آبی منو خنک میکنه.برا همینه که دوسش دارم و میخوام تووش شیرجه بزنم.
فیلم زندگی ادل رو دیدی؟رو اون حساب داری میگی؟بگو که سریع تکذیب کنم :دی
ندیده بودم اما وقتی کامنتتو خوندم دیدم.نمیگفتی معشوقشه فکر میکردم باباشه :دی
التون جان هم یه آهنگ خونده به اسم  blue eyes... اون بیشتر به حس و حال من نزدیک تره ;]


ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">