اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.


این بدترین اتفاق تاریخ عمرمه که تازه سر باز کرده و داره رشد میکنه.داره زیاد و زیاد میشه و اگه جلوشو نگیرم میشم یه هیولا بدتر از مامانم.آره..من دارم شبیه مامانم میشم.اصلا من الان خود مامانمم.نمیدونم کی بود چی بود که این واقعیت وحشتناک رو  محکم و بیرحمانه زد توو صورتم.مراحل خیلی سریع طی شد.انکار. توو فکر رفتن  ترسیدن نا امید شدن پذیرفتن و توو این نقطه سرگردون موندن.یه ورژن جدید و به روز شده با قابلیت های بیشتر .. همه چیزایی که نمیخواستم من رو تبدیل به یه فاطی بکنه رو لیست کردم.از  ترک کدوم شروع کنم بیشتر رو کدوم کار کنم کدوما آسونتره کدوما سختتره کدوم رو میشه بیخیال شد..چیزی که جلومه یه پکیج کامل از تخمی ترین اخلاق و رفتارهای آدمیزاده.کوچیک ترین ناملایمات اعصابمو تحریک میکنه و خروجیش میشه وحشی شدن.پاچه گرفتن.ناراحت؟خیلی کم اما تا قیام قیامت میتونم غر بزنم و آیه یاس بخونم.از کاه کوه میسازم.چون همه چی جدیه. باید درست و اصولی پیش بره. بی هوا کاری کردن محض فان و خوشمزگی نداریم.یاد اون توئیت معروف میفتم که میگفت مردا هر چی سنشون بالا تر میره آروم تر و فرمانبردار تر میشن , ولی زنا بعد سی سالگی تازه هار میشن و من هنوز بیست و پنج رو رد نکرده وضعم اینه. جی کی هر بار با دیدنم میگه هی..ببین کی اومد.چیز گنده کن!از یه لکه ی کوچیک روی سرامیک میتونم بزرگ ترین داستان ترسناک دنیا رو بسازم.محق بودن در همه حال حتی وقتی منطق ردش میکنه.گوز رو به شقیقه ربط دادن. قاطی پاتی کردن همه چی و هم زدن گهی که درست کردم خوراکمه. یه جاهایی زیادی پوئن میدم و یه جاهای کوچیک مسخره کوتاه نمیام این دیگه آخری فاطی بودنه...

اثر انگشت های شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">