اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

جی کی :

کنار کابینت ایستاده بودی.بطری سبز را برداشتی و گفتی شراب ممتاز فرانسوی را با AOP نشان می دهند. دومی را برداشتی و گفتی این یکی ممتاز ایتالیاییست علامت اختصاری اش DOCG ست.گیلاس اسپانیایی را که ریختی  گفتی این یکی را  با DOP می شناسند و بعد از کمی چشیدن گفتی الان برای تو یک لیوان نسکافه درست میکنم.نگاهت کردم..تا آخرش رفتی..فهمیدی که حاظر نیستم هیچ کدام از آنها را با طعم آبجوی یواشکی مان زیر سی و سه پل عوض کنم.

$ همین دو بیت برای بنده شدن کافی نیست؟اگه نه که برید بمیرید.

می نخور با همه کس تا نخورم خون جگر

سر مکش تا نکشد سر به فلک فریادم

زلف را حلقه مکن تا نکنی در بندم

طره را تاب مده تا ندهی بر بادم... آه.. دادی بر بادم با یادت شادم دل به تو دادم در دام افتادم از غم آزادم..

$$ کی آیی به برم کثافت؟

 

 

اثر انگشت های شما  (۳)

حیف این عکسا نیست بخدا؟جاشون اینجاست؟
چرا اینستا نداری تو آخه؟دیوث
پاسخ:
ببخشید دیگه طبق سلیقه شما پیش نمیرم:/
تو برووو با اون کلاه زاغارتت :)))))))
لطفن کثافت رو با من باش :'( 

پاسخ:
به تو چیزای بهترتری میتونم بگم عزیزم :دی
از اتفاق مری، چقدر "مستی" هایده این روزها بِهـِم چسبیده
پاسخ:
و به من سوغاتیش.. تو یکی از آهنگشو بگو که نچسبیده باشه.هایده بانوئه.هایده ملکه است.

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">