اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

وقتی باید بپذیری صمیمی ترین دوستت, دیگه صمیمی ترین دوستت نیست..

$ می خندد , میخندم. میرنجد, میرنجم.می رود و من از دست رفتنش را قاب میگیرم..

اثر انگشت های شما  (۳)

۰۹ آگوست ۱۶ ، ۱۹:۴۸ فاطیما کیان
چقدر خاصه این تصویر ...
۱۰ آگوست ۱۶ ، ۱۲:۵۵ شِـــ‌یدا ..
اینکه ابروی سمت چپیه مداد داره یا به خاطر تاریک کردن نور عکسه که کلفت‌تر شده و اینکه سخته بگیم چشا مال یه نفر نیست و اینکه میتونه مال یه نفر باشه که ابروآش تا‌به‌تائه و اینکه چشم سمت چپ با وجود خنده، غمگینتر به نظر میاد و اینکه من نمیتونم دید کلی داشته باشم و بیخودی درگیر جزئیات میشم و با وجود این همه دیتایی که شمردم، نمیتونم نتیجه‌گیری کنم این یکیه یا دوتا
خدا از سرت نگذره که اینطوری وقت آدمو به فنا میدی.
پاسخ:
من از این همه ورود به جزئیات به غایت در عجبم که چطور این دوتارو یکی میبینی.. درصورتی که چشم سمت راستی بادومی و کشیده تره.البته خیلی ام از اون یکی ریزتره.به خاطر نزدیکی لنز دوربین درشت تر نشون داده میشه.چشم های غمگین...شاید..شایدم خوابش میاد :دی
ابروهای سمت چپی خدادادی ابروهای امام خمینی بهش ارث رسیده.
از گونه هام نگم که اون یکی گوشتی و اون یکی استخونی...
چیه این دوتا نیم رخ رو یکی دیدی؟
۱۳ آگوست ۱۶ ، ۱۹:۰۸ شِـــ‌یدا ..
عه آره
با وجود ارادتی که نسبت به امام و آقا و علما دارم، ولی با این حال نظر کارشناسی من بیشتر روی ابروهای راستیه‌س :))
گونه‌ی سمت چپیه رو آخه فک کردم چون لبخندش کشیده‌تره، زده بیرون
به جان خودم فک کردم با افکت و ادیت قصد فریب ما رو داشتی...
پاسخ:
نج نج نج دیگه فایده نداره ازت قطع امید کردم..

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">