اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

خسته ام.. به اندازه ی کوه کندن فرهاد خسته ام...خسته شدم از جدا کردن فاکتور های رسمی و غیر رسمی..خسته شدم از بس دنبال حواله دویدم. خسته ام از بی نظمی و گندکاری..خسته ام از گه گیجه بازی های کربلایی..خسته ام از رد کردن لیست بیمه هایی که اسم من تووش نیس..خسته شدم از شیر مالیدن سر بقیه که چقدر از کارم راضی ام... خسته ام از بایگانی امدادویژه های دریافت شده..از کل سیستم کسب و کار و مجموعه نکبتی و بی درو پیکر ایران خوردو..خسته ام از این همه خستگی..میخوام بزنم بیرون.دو ماه پیش کدرخواست استعفامو دادم یاد اولین برخوردم با 2017 افتادم.پونزده آذر نود و چهار با خودم گفتم مری... بارتو بستی..این همون شتریه که میگن یه بار در خونه آدم میخوابه.کار خوب تووی یه جای خوب..بچسب بهش که چند روز دیگه میشه راحت جوون.اما چی شد..؟همش ادا و اطوار...همش دک و پز...همش کاغذ بازی.. خودمو به آب و آتیش زدم که خسته نشم..خیلی وقتا از خودم شور و اشتیاق نشون دادم.عطش واقعی به یادگیری..هر روز که میگذشت میگفتم فردا همه چی درست میشه هفته دیگه.. ماه ِ بعد... امیدوار بودم.رفتم جلو کلی هم پیشرفت کردم اما تهش یکی دستیُ کشید. وایسادم!

آدما در مواجه با زندگی دوتا انتخاب دارن : یا باهاش دست و پنجه نرم میکنند و تاوان شکست و پیروزی رو به جون میخرن یا تا لحظه مرگ انگل بودن رو بر میگزینند و بهش میچسبند.فکر میکنم روحیه ی من با انتخاب دوم سازگارتره...
 

اثر انگشت های شما  (۴)

خوب مینویسید
موفق باشید
یه کوکای خنک وشیشه ای دونگی بزنیم؟
گفته باشم من اول میخورم.
من لب به شیشه تفی و دهنی نمی زنم....
پاسخ:
بزنیم..
من عاشق ِ شیشه های تفی و دهنی ام.هرچی کف دورش بیشتر خوشمزه تر.
۲۴ جولای ۱۶ ، ۲۰:۳۶ فاطیما کیان
ولی یه چیزی بهت میگم چون خودمم توی این شرایط بودم و درکت میکنم , اول یک کار پیدا کن بعد بزن بیرون , اوضاع کار این روزها خیلی خرابه دختر , من از وقتی استعفا دادم هنوز نتونستم یک کار درست و حسابی پیدا کنم متاسفانه ...
هرچند میدونم بالاخره پیدا میشه ولی اون مدت زمانی که باید بگردی و بیکاری , بیشتر آدم رو اذیت میکنه تا وقتی که توی محیط کار اذیت میشی
پاسخ:
این از تک و تا افتادنم شاید برای اینکه زود کنکور دادم یه ضرب قبول شدم. چهار ساله درسم تموم شد و ترم آخر تموم نشده سرکار بودم.
فکر میکنم نیاز دارم به یکم ول چرخیدن لش کردن ...یکم رها شدن.
۲۴ جولای ۱۶ ، ۲۰:۳۷ فاطیما کیان
به به , موسیقی عالیه و به حال امشبم میخوره ^_^
پاسخ:
:]

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">