اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.


بعد از , از این شاخه به اون شاخه پریدنا و گریز از اون چشم های آبی.. 2017 امروز حجت رو بر من تمام کرد. گفت دلیل اون روزت بهم نچسبید.. باز دوباره بگو.واقعا میخوای بری؟ حتی اگر  همه مسئولیت رو از دوشت بر دارم؟ حتی اگر پشتت دربیام و تا آخر, پای کار کنارت وایسم؟نظرت بر میگرده؟ داغ بودم. با خودم گفتم تا حالا که درست نشده من بعدم نمیشه و نع ِ سفت و سختی به صورتش پرتاب کردم.. وقتی اومدم اتاق خودم دودل شدم.دیوونه بازی در آوردم.چیکار کردم؟ پشیمون نشم؟ نگم کاش بیشتر زور میزدم؟آخه از این بیشتر؟ حس نادخ کننده ایه بعد ها بفهمی میتونستی کاری بکنیُ نکردی..

95/4/20_اتاق شیشه ای 2017

اثر انگشت های شما  (۱)

این نع های سفت و سخت ارزششون خیلیه. اینا فروتن های واقعی دنیان که همیشه گوشه ی دلت شک و ترس از پشیمونی رو به جا میزارن اما توی خودشون کلی منطق و حس های دنیا رو جمع کردن تا بوجود بیان. 

همین چند روز پیش واسه تصمیمم دست و دلم لرزید. پس کاری که نمی خواستم رو /به خاطر یه مشت دلیلی که خدا میدونه چقدر مسخره می کردم/ انجام دادم. قطعن تکرار نع گفتن و بعد هم پس گرفتنش از کارهایی که اعتماد رو به خودت سست می کنه. 
پاسخ:
آدم باید خیلی خفن باشه که توی راهی که همه میگن درسته و مطمئنه باز شک کنه و یه راه دیگه رو انتخاب کنه.
ترسم از اینه خلاف جهت آب شنا کردن همیشه خوب نباشه مخصوصا برای این وضعیت بغرنج من :/
اونموقع است که دیگه از خودم ناامید میشم حداقل برای تشخیص نادرستم..

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">