اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

ساعت 2 با حالی نزار و گردنی کج شده رفتم پیشش و گفتم میشه منم با آقای R اینا برم؟تا ساعت هفت و نیم نگهم داشت و حرف زد ُ حرف زدُ..حرف زد انقدر که خودشم فهمید خیلی وقته زده جاده خاکی.. از حداقل نقطه سفارش و مستقل شدن و به نقطه صد رسیدنش و پَپه بودن ایمان برادرش, رسید به نظرش راجع به ازدواج و دوتا دوس دخترایی که داشته..من..؟کاملا از قبل قابل پیش بینی ِ که با قیافه یه آدم احمق لبخند میزدم سرمو به نشونه تایید حرفاش بالا و پایین میکردم.موقع برگشت ضمن گفتن گپ خوبى بود /ارواح عمش/شیشه ماشین رو دادم پایین و سعی کردم که این دوساعت رو به یاد نیارم..رسیدم خونه و ای کاش که اینترنت بجای ساعت یازده موقع رسیدن من به خونه قطع میشد..بسته سلامت به اضافه چندتا عکس..آخه دوماه و نیم شناخت کافیه تا اینجوری بخواد ایجاد صمیمیت کنه؟اونم کی؟2017؟من سنم کمه ممکنه با هر بالا و پایینی با هر اوج و فرودی رنگ عوض کنم و تصمیمای ناگهانی بگیرم اون چی؟ چه توجیهی برای اینکاراش میتونه داشته باشه؟ توو سرش هرچی که میگذره , هر نخ و آماری که میخواد بده,هر غلطی که میخواد بکنه , هر امتحانی که میخواد بگیره , هر دلقک بازی ای که میخواد در بیاره از روی بیشعوری یا ناواردی برای شروع,  هر چی ... فقط منو کسگاب فرض نکنه...

$یادم باشه پول آژانس رو چه به جایی رسیدیم چه نه..  یجوری ازش بگیرم :/

1394/12/6-Ikco

اثر انگشت های شما  (۳)

۲۶ فوریه ۱۶ ، ۲۱:۳۶ فاطیما کیان
متنفر بودم از وقت هایی که همکارای مرد با من پسر خاله میشدن اونم در حالیکه من رو توی محیط کار با یک سطل عسل هم نمیشد قورت داد و شگفتی اور بود بیشتر !
پاسخ:
همکار بارئیس فرق میکنه.تو نمیتونی نسبت به مدیرت بی اعتنا باشی.نمیتونی بهش بی محل کنی نمیتونی باهاش خشک برخورد کنی نمیتونی موقع حرف زدنش خودتو به کار دیگه ای مشغول کنی.همه اینا به کنار.. نمیتونی چشمتو به بلیطی که مفت اومده دستت ببندی.
مجرده یارو ؟
پاسخ:
چرا این سوالو میپرسی؟
:دی
خو سواله دیگه . بگو کاررر دارم :))
پاسخ:
اول کارتو بگو تا من جواب بدم :دی

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">