اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اولین بار که میخواستم تنهایی پشت رل بشینم یه بنده خدایی نصیحتی بهم کرد. گفت:به خاطر سگ و گربه و تپه های آشغال یهو ناخودآگاه از مسیر منحرف نشی,که چپه بشی یا بزنی یه جماعتی رو ناک اوت کنی.از اون روز این حرف توو گوشمه. نه اینکه تا حالا کوبیده باشم به اون سگ و گربه ولی حتی بخاطر دست اندازهایی که قسمت اعظمشون رفته از مسیرم منحرف نشدم و حواسم جمعه توو لحظه تصمیم درست رو بگیرم.ولی چندین بار بخصوص توو شب تووی اتوبان,در حالی که حنجره مو همراه با ابی جر میدم چراغ ماشین های روبرو وسوسه ام کردن که سریع فرمون رو بپیچونمُ... شاخ به شاخ شدن, صدای انفجار,خورد شدن شیشه ها,آتیش گرفتن بنزین و زبونه کشیدن بی امان ِ شعله,سوختن همه چیز و همه کس درکسری از ثانیه.بعدم سکوت خاص ِ جاده و صدایی که از پخش شنیده میشه / آه ای مسافر تمام جاده ها,چرا شبانه کوچ میکنی,دلم گرفت از این سفر,دلم گرفت,چه غمگنانه کوچ میکنی.. تن تو کو, تن صمیمی تو کو, تنی که جون پناه من نبود, عطوفت تن تکیده تو کو,تنی که تکیه گاه من نبود../

اثر انگشت های شما  (۲)

به این شرایط زیاد فکر میکنم، به اینکه اصلاً شانس ندارم و ممکنه یه درصد قطع نخاع بشم و نمیرم، قضیه کلاً کنسل میشه، بعضی وقتا زنده بودن ترسناک میشه، ترسناک تر از مرگ!

پاسخ:
آره اینم هست شاید اولین فکری که به ذهنمون خطور میکنه ..
اما بیا روی قطعیت حسابُ ببندیم.مطمئن باشی میری.. اونوقت بنظرم ترسی از جنس شک اینکه باخودت میگی یعنی زورم همین بود؟به اینجا که رسید کم اوردم؟بیشتر نمیتونم یا نتونستم دووم بیارم؟پُر ِ آخرش واسه من همینجاست که میخوام تمومش کنم؟اینجاست که /واقعا/ منصرف میشی..و یه فرصت دیگه به خودت میدی.
دلم برایِ چرت و پرتات ، این خل نویسات ، نگارشِ دیوونه کننده ت
ساید اینا دلتنگی ندارن ولی فینگر جانم حتی فُشاتم دلتنگی داره
:)
اما دست خودم نیست میفهمی هروقت میام حتی اگه شادترین شبم بوده باشه حالم گرفته میشه ، خفقان اور برام 
+عزیزی تو 6 دنگِ قلبت جانم
+امکان داره من شیطونی نکنم؟
الان از شیطونی طوفانی برگشتم :))
پاسخ:
چرت و پرت؟خل نویسی؟من دارم زندگیمو مینویسم و تو بهش میگی چرت و پرت؟تو داری زندگی منو زیر سوال میبری؟چجوری این اجازه رو به خودت میدی با پرویی تمام جلو من وایسی و بگی چرت و پرت مینویسی و تهش ژکوند تحویلم میدی؟
برای موضوع فیلتر شدناس؟سختش نگیر بابا..تو که از شیطونی و نقلایی کم نمیاری :پی

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">