اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

زمان اون ترفند مناسبی نیست که قراره همه اونچه رو که باید درست کنه.واقعا قراره همه چیُ درست کنه؟یکم فکر کن.همه چیز رو؟زمانی که مدام در حال دگرگونی و از بین رفتنه؟ زندگی همین لحظه است.فرصت نمیده یه دل سیر تفسیرش کنیم.نمیشه نشست دل و رودشو ریخت بیرون و تشریحش کرد.یه حباب گنده که هممون رو در برگرفته و تا میایم بهش اشاره کنیم پریده.لحظه ای که از دست بره دیگه بر نمیگرده.با هر لحظه جدید نمیشه یه زندگی جدید ساخت.نمیشه از نو شروع کرد.گیر کردیم توو خلاش .از همون ابتدا ناامیدی بر ما غلبه کرده..زمان در حال سپری شدن ِ حال ِ.درحالیکه ما مشغول ِ دوئل کردن با آینده با یه اسلحه تو خالی ایم  ..من فکر میکنم باید چیزایی که به نظر میاد به دست زمان قراره  راست و ریست بشه رو اول توی خودمون, با خود ِ عریانمون حل کنیم بعد همه چیو بسپریم به دست زمان..

ترالفا من یه موجود زمینی ام.یه زمینی ِ کودن که توی این دوره گذرا واژه /زمان/ با همه افعال و مشتقاتش بیش از درک عشق و شناخت جهان براش گنگ و متناقضه.مثل یه بچه هفت ساله که تازه خوندن یاد گرفته و برای تمرین خوانش میره سراغ کتابخونه و جلد یازدهم تاریخ طبری رو برمیداره. میدونم که مثل دنبال گشتن بقیه مفاهیم لاجرم اتفاق ناخوشایندی میفته.صدام به هیچ جا نمیرسه و خفه میشه..

$ این روزا تنها کار مفیدم شمردن جمله ی /بله رسم روزگار چنین است/ است که پس ِ هر مرگ می آید.صفحه دویست و سی و یک , هفتاد و هشت بار.

$$ اگر سلاخ خانه شماره پنج رو می خوندید می فهمیدید چی میگم.اونوخ نه شما با خودتون می گفتید این بز دیگه چی میگه و نه من میگفتم این بزها رو چه به فهمیدن.

94/11/3
 

اثر انگشت های شما  (۶)

۲۳ ژانویه ۱۶ ، ۱۸:۵۳ فاطیما کیان
بعضی از وقت ها به آدم ها میگم زمان همه چیز رو عوض میکنه ولی فقط برای کم کردن التهاب اون لحظه شون میگم , خودمم خوب میدونم زمان هیچ کاری نمیکنه فقط مردم رو بیخیال تر و بی عار تر میکنه و یا حساس ترو کله خر تر ...
مثل همیشه انتخاب موسیقیت بی نظیر بود , با جرئت میتونم بگم هرچی بذاری من هم دانلودش میکنم هم انلاین بهش گوش میدم 
این کتاب سلاخ خانه ی شماره ی پنج رو هم به لیست خوندنی های گودریدز ام اضافه کردم که سر فرصت بخونمش
پاسخ:
اصولا به دیگران خوب میشه راهکار داد اما آدم به خودش که میرسه.. خب قضیه فرق میکنه.
فاطیما جون عزیزم..لطف داری.واقعا خوشحالم که خوشت اومده.اونم از مرکوری.کمتر کسی رو دیدم سلیقه موسیقیاییش به من بخوره.
ببخشید من هی یادم میره لینک بذارم :دی
اصلا مخصوص لینکارو میام تو وبت میذارم.اینجوری بهتره.
منم مرغ مقلد رو که معرفی کردی توو لیستم گذاشتم اما پیداش نکردم اینجا.فکر کنم باید اینترنتی سفارش بدم.
۲۳ ژانویه ۱۶ ، ۲۱:۲۴ فاطیما کیان
خیلی خیلی ممنونم ازت , به زبون خودمونی دمت گرم :) , ایندفعه تا لینک دانلودش با IDM بالا اومد برای دانلود قاپیدمش و سریع تا نرفته دانلودش کردم , خیلی وقت پیش چندتا کار دیگه ازش شنیده بودم منتها هیچ وقت صورتش رو ندیده بودم ! یکم تعجب کردم این صدا و این صورت ولی بعد برام جالب هم بود , معنی آهنگش هم واقعا عالی بود
+مطمئن باش تعریف داشت که تعریف کردم :)
پاسخ:
بیشتر بهش میخوره آهنگر باشه تا خواننده :دی
پس هرموقع نتونستی بقابپی بگو بهم :-*
فینگر فیلتر شدم باز :)
+همشم سقِ سیایِ تو بود :)

پاسخ:
ای بابا..کیه که ول کنم نیس.یه فکر اساسی بکن دختر.
اصن بر چه اساسی فیلتر میکنن؟آخه مگه چی داشتی تو؟
۲۶ ژانویه ۱۶ ، ۰۷:۰۷ بابا لنگ دراز
شب از هفت و نیم غروب و 
آدمی از یک پرسش ساده آغاز می‌شود
روز از پنج و نیم صبح و 
زندگی از یک پرسش دشوار
صبح‌ت بخیر شب‌زنده‌دار سیگار و دغدغه، 
لطفا اگر مشکلات جهان را 
به جای درستی از دانایی رسانده‌ای، 
برو بخواب
آدمی از بیم فراموشی است 
که جهان را به خواب آسان‌ترین اسامی خویش می‌خواند.می خواند.
پاسخ:
همه اش زیر سر جنبش گهواره اس
نغمه لالایی..
جنبش گهواره..
نغمه لالایی...
...
جنبش گهواره
دلمو زد ! من چند سال تو بلاگفا بودم و هیچ برخورد بدی نداشتم
اینجا وهمه امکاناتش باشه برای خودشون و .. ارع
ما رو که از نوشتن زدن !
بیخیال نمینویسم دیگه،حداقل به خاطرِ اینکه این طرف خسته نشه ..
پاسخ:
اینکه تصمیم بگیری کجا بنویسی به خودت مربوطه.
اما بیخیال نوشتن بشی کار اشتباهی ِ..نکن این کارو.
۲۷ ژانویه ۱۶ ، ۰۷:۴۲ بابا لنگ دراز
سلام
بعضی وقتا به ادم ثابت میشه که نباید تو این دنیا به چیزی وابسته شد
البته خدا هم همینه هدفش
اما ما قبول نمیکنیم و همیشه دنبال اینیم برای راضی کردن مخ و مخچه چند صدگرمی گوشتیه خاکستری رنگمون که همون رو هم خدا خلق کرده دنبال مدرک باشیم 
اما همون مدرک رو هم پیدا کردیم زود فراموش میکنیم
البته همین فراموشی یکی از آپشن هایی است که خدا رو سیستم عصبی انسان گذاشته وگرنه میترکید بشر
انسان از ریشه ن س ی
فراموش کار
ما اومدیم یه سابقه یه رد پا یه اثر انگشت تمیز بزنیم بریم
جای ما اینجا نیست
اینجا بازار مکاره دنیاست
 یکی دنبال سود
یکی دنبال احتکار
یکی دنبال گرانفروشی
یکی دنبال دزدی
یکی دنبال لذت و خر کیف شدن خودش
یکی دنبال پرکردن شکمی که دوساعت بعد باز خالی میشه
یکی دین فروشی
یکی....
یکی دنبال دست کشیدن به سر بچه یتیمی که گوشه بازار دنیا داره بادکنک میفروشه و پاک کردن اشک گوشه چشمش
یکی دنبال خدا که ازش تشکر کنه به خاطر این دل بزرگ که بهش داده که همه چی توش جا میشه بستگی داره با جی پرش کنی
یکی....
حجاب چهره جان میشود غبار تنم
خوشا دمی که از آن چهره پرده برفکنم
چنین قفس نه سزای چو من خوش الحانیست
روم به گلشن رضوان که مرغ آن چمنم
عیان نشد که چرا آمدم کجا رفتم
دریغ و درد که غافل ز کار خویشتنم
.
سرخط

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">