اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

طوری در مورد تنگه پاناما , اقیانوس آرام , سنتوسای سنگاپور , بازدید از کارخانه پورش ِ اشتوتگارت, تفاوت طعم ماهی بوکاچو و پامپانوی دریای گرینلند و شباهت بوی رستوران های چینی با مستراح های ایرانی صحبت میکرد که گویی دیدن آن شگفتی ها تفریحات ِ دم دستی برای گذران ِ اوقات ِ بین التعطیلی اش است.کیبورد از تایپ رنجی که هنگام فکر کردن به چگونه زیستن او میبرم عاجز است..

یعنی اقیانوس را نخواهم دید و خواهم مرد؟

$ هر چی فکر میکنم به تعداد آدمهای اقیانوس ندیده در طول تاریخ بشریت, بیشتر مغموم و متاثر و افسرده میشم!

$ هرچی جلوتر میرم بیشتر درموردش نوشتنم میاد.کاش بیاد منو بگیره..

اثر انگشت های شما  (۴)

۱۴ ژانویه ۱۶ ، ۲۲:۱۸ فاطیما کیان
حست مثل حسی بود که چند وقت پیش بعد از حرف های یکی بهم دست داد , منم داشتم فکر میکردم آیا عمرم و تلاشم و بدو بدو ها و سگ دو زدن هام برای زندگیمو پول دراوردن و مستقل تر شدنم میذاره که عمرمم قد بده برم اونجاهارو با چشم های خودم ببینم ؟
پاسخ:
بیشتر اوقات با خودم میگم شاید من زیادی فانتزی فکر میکنم.همین که بتونم یه زندگی جمع و جور و به درد بخور شبیه خانواده و اطرافیانم بسازم هنر کردم.
کاش میتونستم چندتا شخصیت پیرو دیگه پیداکنم
که توانایی نوشتن این جمله رو داشته باشن.
منظورم خط سوم وچهارم بین دونقطه پایانی ست.

پاسخ:
:]
نتونستنی چون احتمالا خوب به همه شون واقف نبودی
یا هستی و داری اقرار میگیری ازم؟
بیام صوبت کنم باش؟ منطقی میرم میگم بیا ای فینگرو بگیر ! :)
دیگه دوستی که شوخی بردار نی..:))
پاسخ:
نه عزیزم میای همین یه ذره شانسم میپرونی :دی
http://jahangasht.blogfa.com/
یکی از بهترین جهانگردای ایرانه، هم قلمش خوبه، هم مقاصد خاصی رو انتخاب میکنه هم ارزون سفر میکنه، ازوناس که آدم واقعاً دلش میخواد هم سفرش شه. یکی دوباری داخلی با هم سفر رفتیم. ایشالا قسمت شه،ماسایمارا و تانزانیا و ماداگاسکار.
آدرس اینستاشه، فقط دوس دارم عکساشو ببینی
hossein.abdollahi
پاسخ:
هر کی از سفر کردن مقصودی داره و عکسا اینو خوب نشون میدن..
آن نطلبیده را شهدیست در کام..میانمارم رفته :[[[[[[[[[[[[[[[[[
کیف کردم خدایی.خوشا به سعادتش..
یعنی اگر قرار باشه همه آمال و آرزوهامو فدای یکیشون بکنم قطعا سفر ِ.
متاسفانه مشکل من فراتر از وقت و هزینه اس.

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">