اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.


هر رابطه ای برای رسیده و پخته شدن, یک استارت ِ mellow ای داره.یک پیش زمینه برای برقراری و شناخت.ممکنه ماه ها و سال ها هم طول بکشه.شما وقتی از یکی خوشتون بیاد صاف توو چشماش زل نمیزنید بگید بده بکنیم/بدم بکنی؟ که.معلومه وقتی قراره پرسه ای به این طولانی طی بشه کیس های مختلفی میان و میرن.یسری رد صلاحیت میشن. یسری میرن مرحله ی بعد که همه این فعل و انفعالات در یک عبارت خلاصه میشه/لاس زدن/ لاس زدن یعنی من ازت خوشم اومده.دوست دارم بیشتر همو بشناسیم.حتی اگر بیشتر از یک شناخت معمولی هم باشه خوشحال میشم و ادامه داستان..لاس زدن لازمه شروع رابطه است.یه پدیده ی global مثل  warming وگرنه معلومه اگر دوطرف از هم خوششون نیاد ادامه پیدا نمیکنه.پس اساسا چیز زشت و منفوری در این عبارت نیست.پس با خیال راحت Get your shit together.

$ توان و تخیل لاس زدنم داره حیف و میل میشه. هرجور حساب میکنم نه جرئتشو دارم نه اجازشو..

$$ یه نوع لاس زدن کاری هم هست که هرچند با سبک و مبانی ِ من جور درنمیاد اما مدیر فروشمون سعی داره بهم یاد بده ..به محتویات و اصولش که واقف شدم, آموزه هامو باهاتون به اشتراک میذارم./شب بر شما خوش/

اثر انگشت های شما  (۴)

از اینهمه مطلب کاربردی و علمی که با عرق جبین بدست میاری و بی منت اونو با ما share  میکنی تشکر میکنم:)
پاسخ:
خواهش میشه : ]
به نظر من، خیلی از نوشته هات  که تِم اینجوری دارن، بخاطر تابو بودن و تجربه "کامل" نکردنه.
نمیگم اینکارو بکن یا نکن، این چیزها به خود آدم و شرایط خودش و خانواده و ... برمیگرده. 
ولی اساساً اینکه سکس رو اینقد بی روح و در قالب" بده بکنیم" یا "بدم بکنی"، ببینی، اشتباهه. درسته که سکس ارضای نیازه و غریزست، ولی باید سکس رو درک کرد، به درستی هم درکش کرد، اونوخته که اینجوری باش برخورد نمیکنی و اینجوری پایینش نمیاری.
+ لاس زدن( البته در لِول ها بالاترش) حتی گاهی از سکس هم زیباتره و حتی لذت بخش تر هم، مثل جاده و مقصده، آدم باید از هر دوتاش لذت ببره و اینکه به نظر من این دوتا مکمل همن و بدون هم بی معنی!
پاسخ:
قطعا همینجوره که میگی.من اگر خیلی چیزارو تجربه کنم از یه زاویه دیگه بهش نگاه میکنم و مینویسم.اما الان بیرون تشک واسادم. یه تماشاچی ام.پس اینطور نوشتن طبیعیه.منکر لذتش نیستم.نمیگم بده یابی معنیه.قبلنم گفتم توقع عشق لیلی و مجنون وار یه فانتزیه.لاستونو بزنید.سکستونم بکنید ازشم لذت ببرید این خیلی مهمه.مشکل اینه که همیشه یه کی این وسط قربانی میشه.بخاطر بی تجربگی.بخاطر آموزش غلط و..اما رابطه هایی که واقعا دو طرفس, هدف معلومه حداقل میدونن از هم چیو چجوری میخوان این نگرش تو خیلی قشنگه . اما چند درصد از رابطه های الان اینجوریه؟و اتفاقی که بینشون میفته جز /بده بکنیم/ یا /بدم بکنی/ معنی ِ دیگه ای نداره؟من یه دخترم نگم از زبون همجنسام کم ِ کم از دور و بریام میتونم به جرات بگم چی توو سرشون میگذره و باز چون یه دخترم پیشنهادایی که بهم میشه همه چیز رو عیان میکنه.من نمیدونم رابطه های تو رو چه حسابی شکل میگیره اما میتونی بری محک بزنی و ببینی چی گیرت میاد.اختلاف فاحشی که بین من و تو وجود داره اینکه من واقعیت رو میبینم و تو سریع میچسبی به حقیقت و میگی باید اینجوری باشه.که بنظرم تا وضعیت الان نخواد که رو به تغییر بره گفتن از ایده آلها دست و پازدن ِ صرفه.
$ همه این توضیحات واسه اون پنج خط بود.در مورد خط آخرم که حرفی توش نیست.

خداوکیلی توجیه هوشمندانه ای بود.
لابد جندم منم!!!
پاسخ:
عزیزم!همه بدن همم بکنن.اینکه یکی در شان خودش نمیبینه با هر خری باشه مهمه.چیزی که تو کاملا از یاد بردی..
نمیدونم چرا 
ولی دلم میخواد بگم؛ التماس دعا :)))
پاسخ:
التماس نکن که اصلا راه نداره جون مومو.
یکم از تجربیات هشتاد و چاهاریت برامون بگو.

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">