اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

 گاهی دلخوشی ها به اندازه ای تقلیل می یابند که دیدن و گپ زدن هر روزه با چند گیاه ِ گول مگولی ِ زمخت و گوشتی که با جآن و دل پرورانده ای بجای درختان سربه فلک کشیده و گل های آبرنگیِ پارک روبروی خانه, جایگاه رفیعی پیدا میکند.بهشان سرمیزنی.کنارشان می نشینی.از بودنشان خودت را مطمئن میسازی و از اینکه هستند و مسبب مسخِ احوالت میشوند یک دنیا سپاسگذاری.از اینکه آنها را غذای روحت کرده ای خشنودی و حالا روزهاست که از Chicky های خود دور بوده ای... از طفلهای صغیر و کبیرت که تشنه و یتیم مانده اند. از روحت که یاتاقان زده و حالا زمان اشباع و سیراب شدن است ..


$میگفت /از این بیشتر گلدون داشته باشیم از پس مدیریتش برنمیایم/هنوزم میگم کم نیار ما واسه یه گلخونه عهد بسته بودیم ..

 

اثر انگشت های شما  (۷)

۰۷ ژانویه ۱۶ ، ۲۳:۲۱ فاطیما کیان
گاهی زندگی همینه , درگیر خوشی های کوچیک و حال خوب کن شدن
پاسخ:
گاهی متمایل به همیشه.
تو همونی که از مردای چشم رنگی متنفر بودی؟؟؟؟؟؟من که باورم نمیشه!!!زیادی داری بلو بلو میکنیااااا
توت فرنگیو باس میذاشتی وسط اینا
پاسخ:
:))
عزیزم توام جای من بودی از اول فونداسیون و چی بود؟شفته مفته های قواعدتو میریختی :))
راست میگی. یادم نبود بیارمش.
۰۷ ژانویه ۱۶ ، ۲۳:۳۰ فاطیما کیان
موسیقی هایی که برای پست هات انتخاب میکنی رو خیلی خیلی دوست دارم ولی کاش لینک دریافتش رو هم بذاری 
ممنون میشم اگر بذاری
پاسخ:
روشون کلیک راست کنی سیو نمیشن؟
به به دوستِ با طراوتم :) گلخونه دارم ") نه مثکه باس واقعا خدمت برسیم:)
پاسخ:
یعنی به خدمتم برسی؟ :دی
۰۸ ژانویه ۱۶ ، ۱۰:۳۸ فاطیما کیان
کل وبلاگ اینجوری سیو میشه
پاسخ:
من امتحان کردم save audio رو زدم فقط آهنگ سیو شداونجوری دوبار باید آپلود کنم چون میخوام توو آرشیو بیانم باشه .
حالا سعی میکنم اونایی که راحت توو نت پیدا میشه و فیلتر نیس لینکشو بذارم ;]
http://bayanbox.ir/view/621993751645956972/Screenshot-2016-01-08-19-48-22.png

اینو دیدم یاد عکسات افتادم گفتم بفرستم برا فینگر :دی
پاسخ:
هر چند که این روزا خیلی تمیزم اما خب هنوزم میگم بقرآن درستشم همینه!
اشک توو چشام جمع میشه وقتی منو با این چیزا به یاد میارید :))
بیا اشکـاتو پاک کنم رسیدیم خدمتتون زشت نباشی..:)
پاسخ:
من در همه حالت زشتم :دی

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">