اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

بمیریید که یه در صد جیمی هم نمیتونید جذاب باشید. چشارو نگاه کن.عینهو چاله فضایی میمونه.می بردت به یه کهکشان دیگه.


$ گفته بودم/ این قبله ای که بهش سجده میکنید.آغاز تباهیست...گافی عظیم و فاجعه ای حتمی..قبله یعنی حلقه ی چشم مستت ../

اثر انگشت های شما  (۶)

تو که دریچـه خیالت از ماله من بدترِ خواهر
الان من از مریخ بات حرف میزنم آآ :)
پاسخ:
چشه مگه؟ :|
عایا تو یک درصد جذابیت شارلیز ترون رو داری؟! 
پس بمیریییی 
در ضمن هنوز کامنتی که جیمز دین و جیمز فرانکو رو باهم مقایسه کردی یادم نرفته,
البته حتما اونموقع جیمز دین رو نمیشناختی :))))
پاسخ:
بخاطر همون زیباییشم جایزه تمشک رو برده؟؟ :)))

صادقانه فیس زیبایی داره.ولی جذاب نیست.میدونی که باهم فرق میکنه این دوتا.

من؟؟!!!!چی گفته بودم؟ سر کدوم پست؟یکی دوتا فیلم بیشتر از فرانکو ندیدم.چرت گفتم هرچی گفتم :)))

لابد سر فیلمی که نقششو بازی کرده بوده.نمیشناختم چجوری مقایسه کردم پس:/

موشِ کور بخورتش
نفهمه چی خورده :|
پاسخ:
حسود.
اتفاقا تو نوامبر شیرین که تمشک و برد ته دلبریو جذابیته,
نامزدی ها گلدن گلوبو و جوایز اسکار ول کردی تمشک طلایی و چسبیدی!
تو وکیل مدافع شیطان اونجایی که لخت میشرو ببین,حتی در شغل ایتالیایی میشه بارقه هایی از جذابیت و دید!
پاسخ:
دیگه من انقد مثل شما پیگیرش نیستم.قبلنا یه دشت سوزان دیدم ازش با مونستر.
احیانا تعریفمون از جذابیت فرق میکنه و اینکه کار به بازیش ندارم.قیافه ظاهری و معمول رو میگم.تازه بیشتر از سنشم میزنه.
حالا یجا جذاب به نظرت رسیده که دلیل نمیشه.
برو یکار کن شبیه جیمی شی :|
اصن اشک تو چشام جمع شد دیدم ادرس گذاشتی :)
نه عیزم من بیشتر به خاطرِ داشتنِ دوستانی مثِ تو و بدمسـت فیلـتر میشم :))
والـاع
ندیـدمت سرِ قرار ِ بلاگم؟
پاسخ:
مرده و قولش ;]
به هر حال من بعنوان یه کهنه کار نظرم رو به سمع و نظرت رسوندم خواه پند گیر نمیخوایم که ویلون این خونه اون خونه باش :)))
همش حواست به دوس جونیات بود.منو ندیدی اصن. من اون کنج قفس نشسته بودم بارور میکردم :[
دوست جونی ،جونی تریـنم تویی :)
هیشکی عینِ تو نمیتونه راجع به پستام نظر بده ، دوست دارم نظراتو..شکسته نفسی نکن
پاسخ:
فدای مهربونیت مهرآ جون.محبت داری عزیزم.
هندونه هات سنگینن آآآآآآ...من نمیتونم
[ماچ ماچ]

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">