اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

نه خاص ام نه تابع مد.نه علاقه ای به شمع و پروانه و خرس و شکلات دارم و نه حرفایی که ازش قلب و گل بیاد بیرون.وحشی ام اما یه وحشی لوس.مثال نزدیکی که الان یادم میاد شاید فابیان تو Pulp Fiction ـه. توی رابطه من اون شکلی میشم.خنگ و لوس.وسط موقعیت های حساس من توو کوچه های علی چپ لی لی بازی میکنم.وسط کشت و کشتار سراغ هوندامو میگیرم و تنها چیزی که ممکنه آرومم کنه صحبت در مورد دوغی ِ که صبح به جای ذغال اخته خوردم.من دوست داشتنمو جوری میگم که هیشکی نمیگه.اما مردم عاشق چی ان؟ عاشق کلیشه.عاشق گفتن مکررات و کارای کپی شده.من میگم عشقم بهت مثل لذت اون لحظه ایه که از فرط شاش بدو خودمو سمت آبریزگاه میرسونم.درست اون لحظه ی مکث قبل از اومدن اولین قطره.. اون سکوت..حس من به تو شبیه به همچین موقعیتیه.همه اینارو توو آرامش وقتی داریم سیب زمینی سرخ کرده یا هویج بستنی میخوریم میگم.اما انقدر خنگی که شاکی میشی.فکر میکنی مسخرت میکنم.سعی میکنم بحث رو بکشونم سمت شکمت.شکم قلمبه فرق میکنه با اون شکم ور اومده حاجی بازاریای خرفت.یه وجه اشتراک دیگه بین من و فابیان./یه شکم قلمبه با اندامی نرمال.صورت معمولی, پاهای معمولی,باسن معمولی با شکم گرده کوچیک تا وقتی تی شرت میپوشی کاملا معلوم باشه/حالا اینکه بقیه دوست ندارن یا براشون جذاب نیست به من ربطی نداره. اینا حسای واقعی من ان.اون شکم منبع آرامشه واسم.از بالشتی که از پَر قوهای جزیره الوشن پُر شده برام نرم تره.واکنش تو چیه جز اینکه تهمت میزنی ذهن کثیفی دارم و میگی باز پرت و پلا شروع شد؟همینی که هست.میتونی پاشی بری و من برای اینکه تا اینجا همراهیم کردی ازت تشکر میکنم.خب من مثه مریم حیدرزاد بی جنبه نیستم که با رفتنت شقایق های بیچاره رو رسوا کنم و انقدر دیوونه نشدم که شکایت ِ تورو به پیش مرغا ببرم. مثه زیتا ملکی ام نمیتونم عاشقانه بنویسم و سر یه کافه رفتن یا نرفتن زمین و آسمون رو بهم ببافم.مثل اون دختر بلاگره بلد نیستم بنویسم دلم گرفته و چهار هزراتا چشم ِ بز  واسم خمار شن.مثه فرامرز فرحمهر که فکرشم نکن باشم.جاکشانه بذاری بری بعد دعامم پشت سرت باشه؟ببخشید که دیگه انقد دلم گنده نیست آرزو کنم بدون من حالت خوب باشه و بهت خوش بگذره..همش همینا بودن.من با این چیزا خوشحالم.سر ِ راهت داری میری به نفر بعدی بگو بیاد توو..

$ تنها شرطم واسه داشتن یه رابطه اینه که مطمئن باشم من از طرف جاکشترم و اونه که مجبوره تحملم کنه.

اثر انگشت های شما  (۶)

هنوزم سر حرفم هستم, شیکم مال حاجی بازاریاس,مال مردم خورا,تازه جدیدا با دیدن شکم یاد این عربای دشداشه پوشم میافتم.
واسه خاص بودن خیلی فانتزی هست حالا این معیارو بی خیال شو :))
+ ااز فانتزی های رخت خوابی بیشتر صحبت کنید وقتشم بیشتر کنید,جذاب ترم هست,بچه ها هم مستفیض میشن!
پاسخ:
منم سر حرفم هستم خب.مشکلی نداریم باهم.تو متنفر باش.منم دوست داشتنم برقراره.
این دلیلت برای قانع کردنو نمیفهمم :]
هر نکته مکانی..اونم توو جا و شرایط خودش میگم :))
بچه های اینجا خودشون واردن.باید بیان منو مستفیض کنن :))

۳۰ دسامبر ۱۵ ، ۲۳:۲۲ فاطیما کیان
خراب جمله ی آخرتم اصلا
پاسخ:
تخیل ِ دیگه فاطیما جون..همون یکیشم نی :دی
بهت گفتم من عاشقِ سطحِ توقعاتِ پایینِتم؟ :) اصن خیلی خاکی هستی")) عکسه داره به لحظه ابرازِ عشق نزدیک میشه؟:))

پاسخ:
کیه قدر بدون عزیزم.هر چی سن میره بالاتر توقعت آدمم میاد پایین :)))))))))))
نه داره گرم میکنه تا مشترک مورد نظر پیدا بشه :))
۲۳ ژانویه ۱۶ ، ۱۴:۲۳ بابا لنگ درار
سلام سوم
جالب بود
یه جنس مونث که مثه خودت بد دهن بود این موقع ها میگفت :دهنت سرویس!
فحشاتو به اون بده.
من نقل قول کردم بی کم و کاست.
پاسخ:
بد دهن؟؟؟ حداقل توو این پست بگو کجا بد دهنی کردم؟
برای این توهینت هیچوقت نمیبخشمت.
۲۳ ژانویه ۱۶ ، ۲۱:۱۷ بابا لنگ دراز
سلام4
این بهت میاد تو این پست:
زنیکه چت بود وقتی اینارو مینوشتی؟
جواب سوال رو بده
نوشته هات ادمو لخت میکنه خودشو نه کلماتشو حداقل تو این پست
چته مرتیکه؟
راستش این بیشتر بهت میومد تو این نوشته
من کاری نکردم که ببخشیم خودت شروع کردی
you labeled me...I labeled you ...so I dub the unforgiven...
پاسخ:
چته مرتیکه؟
نیومده طلبکاری.
گفتی بددهنم و هیچ مدرکی توو این پست دال بر بد دهنی من نیست.این یعنی توهین.توهین با فعل کردن میاد.و فعل یعنی کار انجام شده.پس نگو من کاری نکردم.که از لحاظ دستوری کاملا غلطه.
وژدان نداری حداقل لنگاتو جمع کن.
۲۵ ژانویه ۱۶ ، ۰۶:۲۱ بابا لنگ دراز
سلام
اول سلام بعدا کلام
دفه بعد اول سلام کن بعد حرف بزن
لنگاتو جمع کن؟؟ آیاااا
جون به جونت کنن بددهنی بیا اینم یکی
این دفه ندید نشنید میگیرم!
دیروز فکر کنم روز پرکار و خسته کننده ای بوده.ررو فرم نبودی و همه خستگیاتو ریختی سر کلمات و کامنتا
من منظورم دقیقا این پستت نبود اون یکی ها بود اما چون حرفای خوبی نداشت کامنتشو اینجا گذاشتم یه کم رفرش کن ذهنتو 
بعدا میگم چیکار کنی
راستی من دعوا ندارم
حرفام ساده اس از بس سادس باورت نمیشه
روز خوبی داشته باش
.
سرخط


ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">