اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

میشه این در وا شه, یکی بیاد توو.ساک ِ خال خالی شنامو پر لباس کنه,منو بندازه تو ماشینش و بعدم بزنه به چاک جاده؟گاز بده و بره فقط.هرچی دورتر بهتر.هر جا ... فرقی نمیکنه.شمال,جنوب,شرق, غرب ...فقط از یه جاده آروم و بی ترافیک بره. فرقی نمیکنه ماشینش چی باشه فقط راحت باشه.با روشن شدن کولرش جوش نیاره. مهم نیست اون آدم کی باشه,آشنا یا غریبه.فقط باید دست فرمونش خوب باشه و این یک ماه تعطیلی منو از این خراب شده دور کنه.باید اونقدر خستگی ناپذیر باشه تا دو سه روز مداوم منو تو جاده ها بچرخونه و سرگردون کنه.باید راه رو مثل کف دستش بلد باشه.حواسش به تابلوی کنار جاده نباشه و هی هر دویس متر یه نیش ترمز نگیره و سوال کنه.اصن از جاهای بکر و دست نخورده ای بره که تا حالا کسی کشفشون نکرده.هیچ علامتی از بشر و راهنما وجود نداشته باشه.فرقی نمیکنه محل اقامتمون کجا و چجوری باشه.کلبه یا آپارتمان.حومه شهر یا چسبیده به میدون اصلی.لوکس یا فکسنی. تمیز یا چرکی.فقط فشار دوش حمامش زیاد باشه.. باید اجازه بده USB خودمو بذارم تو ضبطش و در طول مسیر هی نگه اینا چیه گوش میدی و موقع همخونی با آهنگ نگه خواهشا تو نمیخواد بخونی با این صدات.همین!میشه؟ها ... داشت یادم می رفت.دو ــِش هم خوب باشه.بتونه یه جاهایی پیاده شه و باهام بدوئه.

فصل مناسبی برای سفر نیست.ولی من همچین چیزیُ الان دلم میخواد!الان دلم میخواد که خونه نباشم ...خواهش می کنم بذار بیاد. بذار تو این بهار ِ هلندی که کسی نیست منو تا دهات ِ پشتی ببره یکی پیدا بشه.شاید اونم دلش همچین همسفری رو بخواد.اجازه بده همو پیدا کنیم...نمی فهمم چرا وقتی می تونم به این سادگی از زندگی لذت ببرم نمیذاری.تو خودتم میدونی هیچ کس اونجور که میخوای تورو دوست نداره. مشکلتم همینه.همه عقده هاتو میخوای سر من خالی کنی؟عقده های تنهاییتُ؟بی کسیتُ؟تو آدم نیستی اصن که بفهمی چی میگم.

$ خداوندگارا!خوشبختی هر قدم که از من دور شود من دو قدم از تو دور میشوم.حالا دیگه خودت میدونی

اثر انگشت های شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">