اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

البته از اهل فن که پرس و جو کردم قبلا مشابه شو دیده بودن اما خب واسه من یکی تازگی داشت.دیشب افتتاحیه هتل N بودیم. من و چند تن ِ دیگه داشتیم توو کوریدور تاب میخوردیم و همه چیو برانداز میکردیم که رفتیم توی یکی از سوئیت ها و منم که اولین جایی که به سمتش کشیده میشم حمومه./یادمه خونم که میخواستیم بخریم من یه راست کله میکشیدم سمت حموم خونه ها/ داشتم دراور توی حموم رو زیر و رو میکردم که / هشدار : رعایت امنیت محیطی.عکس+18/  چِشَم خورد به این. اگر فکر کردید مثل کاندومای همایش دانشگاه برداشتم با خودم آوردم درود برشما! درست حدس زدید. البته فقط جلدش؟کاورش؟پوستش؟ کاغذش؟آشغالش؟ هرچی که هست رو آوردم. چون اصل کاریُ زده بودن به دیوار.

بله یاران ِ من .. اگه رفتین جایی اینارو توو حموم دیدین ,در جریان باشید که چی به چیه. مثل بابای من نشید که شرت یه بار مصرفُ فکر کرده کلاه حمامه. سپاس خدای را عزوجل! بالاخره یه پدرآمرزیده ای پیدا شد مشکلات سکس توو حموم رو هم حل کرد.ما ناتوان های جنسی تا الان به خاطر همین یه دونه مشکل مونده بودیم ول معطل که خدارو  شکر اینمونم حل شد.

$ در طول ِ مراسم یه خانم نابینایی بود که هر بار نگاهم بهش برخورد میکرد یه آه ِ بلند ِ ناخواسته از نهادم برمیخواست.دیدن خیلی چیز باحالیه..

اثر انگشت های شما  (۷)

من دریده ام دیگه؟! :)))))
اصلاً تورو چرا فیلتر نمیکنن، گیر دادن به من دیوثا!
پاسخ:
هی امریکن بوی...بفهم چی داری میگی.من هیچوقت بهت توهین نکردم.
مثل توام سرم درد نمیکنه واسه این شلوغ بازیااا
تازه چیزی ام واسه فیلتر شدن ندارم. بلاگ ِ من از آب ِ زمزمم زلال تره :دی
خیلی ام اینجا واینسا شرت دامنمونو میگیره :دی

خوشحالم که هستن هنوز آدمایی که بیکار نمیشینن و بفکر رفع نیازهای ما هستن ، قسمتمون بشه استفاده از اینا :دی ( چی بگم دیگه والا )
پاسخ:
عزیزم نیاز مادر ِ اختراع.توام اگه فکر میکنی نیازمند ِ چیزی هستی دستو بگیر به زانو. یاعلی بگو و یه حرکتی بزن.اونموقع است که خیرت به بشریت هم رسیده :دی

این بدمست فقط مایه فیلتر ِ باس تحریمش کنیم ! تازه به همه تهمتم میزنه ..والـآع

حالا دوستی اون اگه ددی بنده بود ، وایمیستاد پوزیشن های مطلوبم بت یاد میداد ی جا رفتی ابروشو نبری :))

بینـایی ! هـع..

پاسخ:
همینو بش بگو. مطالب علمی ِ منو با شر و ورای مستهجن خودش مقایسه میکنه :دی
بابام نبود که از تجربیاتش استفاده کنم.اگر میدونست چه خبره مطمئنا زودتره من اونجا بود :))
اونم میخواستی از رو دیوار وا کنی بیاری :|
دانشگاتون کجاس؟ اونوخ عنوان همایشش چی بوده؟
پاسخ:
صدام زدن نشد خوب وارسی کنم.سرسری یه نگاه بهش انداختم.تازه میخواستم ببینم چسبی ِ یا پیچی :دی
همایش مبارزه با ایدز همراه با پذیرایی :))
غرامت جنگی آوردی؟
پاسخ:
ها ها ها .. اتفاقا میلی هم گفت با اون اومدنت جمع مثل بمب ساعتی هر لحظه ممکن بود بترکه.
ولی خب تا الان که نتیجه نداده :))
یا خداااا
یعنی واقعا یه مخترعینی هستن که به یه همچین چیزایی فکر میکنن بعد می سازن!!!!!!!
بعد یه تولید کننده هایی هستن که یه همچین چیزایی رو در حد انبوه تولید میکنن!!!!!!
بعد یه خریدارایی هستن که همچین چیزایی رو میخرن!!!
بعد یه خنگولایی مث من و تو هم هستن که فکشون به زمین میچسبه که ما به کجا داریم میریم و پوست,کاغذ ,جلدش رو نگه میدارن عکسش رو سیو میکنن!!!!!!!

واییییی مریم بابات چه خوبه....باباهامون چه خوبن!!!!!!!
ما چرا اینجوری شدیم :))))))))))))
پاسخ:
چرا انقد گیج زدی تو آرزو؟:))))
بابا خیلی مخن اینا.من یکی که کلی با این ابداع حال کردم.دنیا دنیای خلاقیته :دی
تو به من میگی خنگول؟؟؟؟؟ تقصیر منه که خواستم بهتون آگاهی بدم.پس فردا رفتین
 یه جایی صابون روش نذارید.حوله بهش آویزون نکنید.بعد تو به من میگی خنگول؟؟
وااای بابام :))) بیچاره تقصیریم نداشت.یه سلفون نازک کاغذی دورش بود که جایی که پا میره توش معلوم نبود :)))))
اتفاقا میخواستم بگم روزه ایدز بوده ده آذر,ینی روز جهانی ایدز,
تو پاتایا به همه کاندوم رایگان میدادن,اونجاها هم میرفتی سوغاتی میاوردی :))))
پاسخ:
پارسال روی ظرف میوه نفری یکی میدادن.من سه تاشو گرفتم کادو دادم به مامانم :دی
امسال دانشگاه نبودم وگرنه میرفتم چندتاشو  واسه تو میگرفتم :P

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">