اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اگر یک روز صبح بلند شدی و احساس کردی که موریانه ای دارد وجودت را می جود, روح و جسمت را در خود فرو میبلعد,اگر کسی هست که صبح به امید او از خواب بلند میشوی و شب با یاد او به خواب میروی,اگر بود و نبودش تو را به گریه انداخت,اگر دیدی از نان شب و هوایی که تنفس میکنی واجب تر است.کسی که با دیدنش قلبت از تپش باز می ماند,

متاسفم تو هنوز یک بچه ای..

$ عزیزم رابطه مسیج و تکست و تلفنی دیگه به درد سن ما نمیخوره,باید یکی باشه که دستشو بگیریم.


برای مو قشنگ که این روزها بدجور در منجلاب منطق و احساس دست و پا میزنه

اثر انگشت های شما  (۱)

تو عکس هایی که انتخاب میکنی معمولا اصرار خاصی به  نمایش موهای ناحیه شرمگاهی هست, چرا تو این عکس مشاهده نمیشه؟ یا الگویی که فکر میکردم اشتباهه؟
پاسخ:
من عکسای اروتیکو دوست دارم و درون این عکسا چیزهایی میبینم که یا خودم فاقدشونم یا توو من هست اما اجازه و فرصت بروز نداشته.تمام سعی ام هم اینه که متظاهرانه نباشه بلکه نیمی از هویت و ماهیت اخلاقی ای که خودم توو خودم میگردمُ رو کنم.
اگر دقت کرده باشی به تقریب موهای کوتاه,سیگار و نمایش اندام بخصوص ترقوه و استخونهای هیپ, ساق پا و آلت تناسلی توی عکسا برای من در الویت و جذابتره.و دلیل هم داره.
چراییش هم برمیگرده به روانشناسی ناهنجارها, نحوه زندگی من,علایق ام.شخصیتم و حتی گذشته ام..
در مورد موهای شرمگاه دقیقتر بخوام جوابتو بدم اون چندشی و اشمئزازی که اکثریت در تصورشون برای موهای زائد هست توو من یجوره دیگس.و با تجربه ای که از اطرافیان شنیدم انگار بودنش بدم نیست و خودش یه محرک ِ جنسیِ و باعث شده برای از بین بردنشون دست نگه دارم.چرا که من شیفتگی و لذت رو فرای غرایز نمیدونم.یه نوع فروپاشی و خستگی,عقده روحی , سرکشی و طغیان و انحطاط که من دوسشون دارم.
چرا توو این عکس مشاهده نمیشه سوالی ِ که من نفهمیدمش.
عکاسش من نبودم که بگم چرا دیده نمیشه یا قرار نیست همه این عکسا همین منوال رو داشته باشه.همین که حس هم بشه کافیه.هر کسی یجور میبینه و برداشت میکنه.من نمیدونم چقدر اون تصوری که من از تطابق عکس و متن دارم تو ذهن کس ِ دیگه ای همینقدر نزدیکه.
اینکه توو نگاه اول این جذابیت ها دیده بشه کاملا طبیعیه اما اینکه بعدن  پشت ِ اینها چه نگاهی و فلسفه ای رو داشته باشید مهمه.
$ فکر می کنم جواب کامنتای خصوصی هم داده شد.

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">