اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

یکبار هم لخت و عور جلوی آینه از خودم عکس گرفتم. اون روز دیدن خودم, خودم رو به وجد آورد. برای ثبت در تاریخ در فولدر دور دستی ذخیره شد تا که امشب یک فیلم بیست ثانیه ای گلچین شده از آدم ِ درون ِ مشابه دیگر فیلم ها به این فولدر خاک گرفته اضافه شد.نگاهم به عکس خورد و وقتی بازش کردم ... از آن روز همه چیز باقیست اِلّا شور آن لحظه ...

اثر انگشت های شما  (۵)

اووووووووف جووووووووووووون
عکس خودت در فولدری دور دست رو میزاشتی، بیشتر به وجد میومدیم خو:))))
چه شوری بود دقیقا تو اون لحظه؟
پاسخ:
با کلمات قابل وصف نیست -_-
یه بار امتحانش کن.
آدم باید از زاویه و از دید یه نفر دیگه هم خودشو ببینه ، بنظرم در غیر اینصورت  خیلی از زیبایی های بدن مخفی می مونه از دیدمون ، بهرحال من از طرفدارای nude photography هستم :))))
پاسخ:
من هنوزم باورش برام سخته که تو انقد شیطون باشی :دی
خیالت راحت هیچی از چشم های عقابی من دور نمیمونه :دی
.
.
.
.
.
به فکر انداختی منو ...
اگر مورد خوب سراغ داشتی معرفی کن نکنه چیزی مخفی مونده باشه./میدونی که منظورم سوای طرفداره :))/
ولش کن.تو اگر سراغ داشتی برا خودت نگه دار.میدونم از من واجب تری :دی

منظورم خودمون بود ، یعنی وقتی اینجور تصویری از خودت میبینی مث اینه که داری از دید یکی دیگه میبینی. حله؟:دی
+باور کن چرا سخته؟:دی
پاسخ:
آها.. آره گرفتم. من فکر کردم از تفاوت نگاه جنسیتها میگی.
ذهن منحرف این جاها خودشو لو میده :دی
نمیدونم.خیلی گوگولی به نظر میای ^_^
تعریف خود را از گوگولی با رسم شکل توضیح دهید؟:/

پاسخ:
نمیتونم یعنی نمیشه.آدم واسه بعضی واژه هایی که برای خودش و دور بریاش تعریف شده اس به غیر توضیحی نداره :|

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">