اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

متاسفانه از من یک دختر بیرون خواهد آمد.میگویم متاسفانه چون از دختر بچه ها بدم می آید.اینکه از کجا میدانم ,حسی است که هر زنی ممکن است نسبت به خودش داشته باشد و این حس کمی در من قوی تر است و میتوانم بدون دخالت سونو در مورد زن های دیگر هم تشخیص دهم.با نیمچه جسارتی هم که به علم ژنتیک و سکسولوژیست دارم کاملا واقفم که علاوه بر عوامل ژنتیکی و تاثیر اسیدی و بازی بودن محیط رحم , سرعت حرکت اسپرم های حاوی کروموزم های Y , قدرت پاشش , فاصله دهانه تا رحم , پوزیشن و رژیم غذایی و ساعت بیولوژی بدن هم در تعیین جنسیت دخالت خواهند داشت.و بنده از هیچکدام این موارد حتی خواندن دعای پسر دار شدن در مفاتیح که ماهی با مداد قرمز دورش خط کشیده فرو گذار نخواهم کرد.اما چون با خلقیات و روحیات خود آشنا هستم میدانم یک جای کار از دستم در خواهد رفت و احتمال صد در صدی دختر دار شدنم وجود دارد..دلیل دوست نداشتنم هم هیچ ربطی به بدبختی و ننگی دختران و تبعیض بین زن و مرد ندارد. دختر هایی که دو دهه است به دنیا آمده اند و قرار است بیایند همگی لوس و تیتیش مامانی هستند و چه چیز در دنیا بدتر و دوست نداشتنی تر از یک دختر لوس ِ نق نقو ِ مف مفی... طبق تجربه چند روزه ام در مدارس دخترانه و پسرانه بر این باورم که پسر بچه ها با نمک ترین موجودات این کره خاکی اند.چه زشت باشند چه خوشگل.چه کار بد کنند چه کار خوب این قابلیت رو دارن که آدمُ بخندانند.کاری که از دختربچه ها بر نمیاد.پسر بچه هرچی زشت تر نمکش بیشتر.دختر اگه زشت باشه به همون اندازه که خوشگل و بی نمکه نچسبه.آدمای زمخت و بی احساسی مثل من دلشون با دیدن گلسر خال خالی , دامن صورتی و موهای خرگوشی یه دختربچه غنج نمیزنه.اما اگر یه پسره سیاه سوخته مو فرفری چرکو با لباسای خرخاکی ببینند برای ماچ کردن و گاز گرفتنش کلی طرح در ذهن منحوسشون میریزند. عر زدن دخترها و چغلی کردنشون از هم دیگه روانی کننده اس. اما شوخی و یکی به دو کردن با پسر بچه ها حتی گله و شکایت از هم کلاسیشون شیرین ترین اتفاق ممکنه.یه پسر اونقدر خوشمزه جریان خط کشیدن رو ماشین صفر رو تعریف میکنه که حتی میخوای به شیطونی های بیشتر تشویقش کنی.اما دختر..اصن این کارا رو نمیکنه تازه انجام هم بده جز چشم غره و تذکر برای منع, چیزی نصیبش نمیشه.از همان طفولیت به دخترا به خاطر طبع لطیف و متمدن تری که دارند یاد میدهند به همه چیز بگویند نه , ممنون.نه , مچکرم.تا با شخصیت تر نشان داده شوند.اما پسرها غیر /میخواهم و بدهید/ چیزی بگویند آدم به عقل سلیمشان شک میکند. از فوتبال بازی کردنو کشتی گرفتناشون از کتک کاری و جیم فنگ زدناشون از کله باد دار و سر نترسشون از نخ به پای ملخ بستن و گربه توو گونی کردناشون از خنگ بودنشون از هرچی که بگی Fun بودن پسر بچه ها یه سر و گردن بالاتر از دختر بچه هاست. باری اگر خواستید معلم شوید یا فرزند از پرورشگاه بیاورید جنس ذکور در الویتتان باشد. من به شخصه هر چه دو دو تا چهارتا میکنم نمیتونم پسرمو بیشتر دخترم دوست نداشته باشم.

$ این یه حقیقت ِ که / اگر بوشوک نبود من یه دختر لوس ِ افسرده ِ بیچاره ِ اسکول بودم./

اثر انگشت های شما  (۳)

چطوری پری؟
پری چرا توک زبونی صحبت میکنی.
چرا سین و ضادت میزنه.
پری میشه یه عکس رادیولوژی ازخودت را بذاری اینجا.؟
بیرون را که خورد خوردگذاشتی ولی بیا درون را یهویی بذار.
بنویس من ضلع چپ آپاندیسم ..یهویی..
عاشقتم لامصب...
پاسخ:
چرا که نه.عباس آقا ماست بند تازه نوار مغزی گرفته.عکسشو میگیرم جای مغز خودم میذارم.
آخه مغز منو عباس آقا خیلی شبیه به همه.ما خیلی با هم تفاهم داریم.

وای منم دقیقا همین حس و دارم
یعنی اصلا پسربچه‌ها عشقن :دی
پاسخ:
پدسووخته هایی ان :دی
۲۵ ژانویه ۱۶ ، ۰۸:۴۹ بابا لنگ دراز
وااایییی منم دقیقا همین حسو ندارم!!!
خب تو از خودت بدت میاد چرا میزنی سر جنس
من از دخترا خوشم میاد! خصوصا مثه تو کله خراب باشن در دوران میان سالی و پیری
(شرط میبندم الان داری لانچر موشکتو فایر میکنی )
خواستم بگم میگفتی کجاها لوسیم
همین کوچه رو بگیر برو تا ته ...پپری.. ککتی ..ننری.....!!
برا شادی روح دیوونه ها : هبجی بشینید سر درستون
اینجا دیوونه نیست
راستی پپری این کوچه تویی!!؟
هه
.

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">