اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

/ تبـریـز/ ما را فـرا خوانده ...

$ یهویی , باری به هر جهتی , غیر مترقبه , شب بخوابی صب جمع کنی ببندی . سه تایی .. بی سر خر.صندلی شوفرم که از قبل رزرو شده .. و شما چه میدانید در صندلی جلو رئیس کیه؟

$$ اگر اون طرفا هستید در مورد آب و هوا اطلاعات مختصری بدید تا ماشین رو با شش تا چمدون پر نکنیم.

اثر انگشت های شما  (۴)

من اونطرفا نیستم اما میتونم بگم سفر خوش بگذره :))
پاسخ:
حتما میگذره ... حتما.
بیبی گرل آرشیوت رو نگهدار و با قطره چکون هر بار تو یه پستت یه قطره تو چشممون بچکون،رو نکن همه رو باکی نیست:دی تو 17 تا فولدر the shit م اونقدر دارم که حالا حالاها کم نیارم;)

+امیدوارم با بیبی گرل بودن مشکلی نداشته باشی؛من بیبی بوی، بیبی اس هل،بیبی جک اس، بیبی مایندفاکر و از این دست زیاد دارم اما بیبی گرل..هیچوقت نبوده جز وقتایی ک خودم اینطور خطاب میشم.

+سفر..
http://s6.picofile.com/file/8209973050/11800566_821548277952959_8050619676999522189_n.jpg

پاسخ:
من جز با مخفف های اسمم با چیز دیگه ای خطاب نشدم و استقبال میکنم. فقط یه کلمه زننده بود که برای حرص درآوردنم استفاده میشد و جاش نیس اینجا بگم :دی
/بیبی گرل/دوسش دارم. فقط بیبی جک اس یعنی چی؟
$ این مدلی میریم بدون هیچ بلدی ای از جاده ...
http://s6.picofile.com/file/8209980992/15_1.jpg
ما هم در مملکت اسلامی باید حسرت این عکسا رُ بکشیم
پاسخ:
دیگه پامونو که میتونیم از پنجره بیرون کنیم :دی
تو هم کوچ کردی ! ... اکثرن رفتن ... بلاگفا بدون شباهت ب خونه ی متروکه نیس ...
تنها چیزی که منو اونجا نگه داشته عمر ده ساله اونجا بودن و دونستن زیرو بالاشه ...
هوووم .
سفرت سلامت دخترم !

پاسخ:
دیگه پای تحمل اومده بود وسط .این دونستن که کاری از آدم ساخته نیست به چه درد میخوره؟
سالم برگشتم جآن جآن : ]

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">