اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.




صبح ها تا ساعت ده چرت میزنیم.بعد لیوان های چایمان را دست میگیریم و دور هم می نشینیم و از هر دری سخنی ... این برنامه هر روزه مان از وقتی رکودِ بازار دامان شرکت را گرفته,است.شروع کننده اکثر بحث ها آقای R است. همیشه هم با قصد و نیت قبلی موضوعی را مطرح میکند و کسی یا گروهی را به باد انتقاد میگیرد.امروز هم خانم Q را مورد هدف قرار داده بود.بعد از مقدمه چینی و کلی گیر و کش رو کرد به خانم Q و گفت شما چرا موقع نماز خوندن یا توو خیابون چادر سر میکنی اما اینجا موقع کار کنار میذاری؟من و آقای B چه فرقی با مردای دیگه داریم؟خانم Q رنگش پرید.بیچاره مونده بود چی بگه.یکم توو فکر رفت. یکم من من کرد بعد قاطعانه گفت خب من به شما اعتماد دارم. آقای R خنده اش گرفت.با همین جواب فهمید ادامه بحث بی فایدس.من هاج و واج در ادامه جواب خانم Q مونده بودم.نه برای اینکه نتونست استدلال خوبی برای چادر سر کردن یا نکردنش داشته باشه بلکه به خاطر اعتمادی که به آقای R و B داشت. دلم میخواست دستشو بگیرم و ببرمش پای سیستم آقای R بشونمش و تمام سایت ها و کلمه و عبارات پورن و مستهجنی که سرچ کرده و توو هیستوریش مونده رو نشونش بدم.یعنی حتی نمیدونه آقای B با خانمای همکار دست میده؟و صبح به صبح از کشیدن لپ کارمندای نمایندگی تهرونش غافل نمیشه؟ میخواستم همه چیزو بهش بگم و حس اعتماد رو توش بُکُشم.میخواستم نگاهش رو نه فقط به آقای R و B که به همه ی همکاراش و اصولا به محیط کار تغییر بدم.میخواستم معنی خنده های آقای R رو بهش بفهمونم و از این بی خبری درش بیارم.دلم میخواست با خودم فراریش بدم...

$ بالاخره این کارو میکنم.والله قسم که قبل رفتنم همه چیو بهش میگم.من از این تاریکی نجاتش میدم... فقط کاش مثل بره سنگین نشه.کاش مقاومت نکنه.

اثر انگشت های شما  (۹)

به حرمت تقدس شماره پست سکوت میکنم!
و البته یه مقداری از این سکوت به خاطر همزاد پنداری با جناب دکتر لکتر هست.
پاسخ:
میدونم انقد میدونی که ترجیح میدی سکوت کنی..
و اما دکتر لکتر .. ارادتم بهش وقتی به اوج رسید که اون چشمکُ پشت شیشه زد ; ]
از لحاظ روانشناختی شاید من باید با بیل بوفالو همزاد پنداری کنم ! :دی

خانوما دو دسته اند
یک؛ اونا که خیلی هفت‌خط‌ اند( ترسناکند)
دو ؛ اونا که خیلی گلابی اند ( اعصاب خورد کن‌اند

+لازمه بگم دسته بندیم خیلی دقیقِ... یا خودت متوجه هستی؟
پاسخ:
اصن حرفی تووش نیست.من به عنوان جامعه مونث تاییدش میکنم.
ولی ازت میخوام دسته بندی ِ مردونه ای هم حداقل برای فهم کمی بیشتر
دسته دو خانمایی که اینجارو میبینن داشته باشی : ]
 به لحاظ روانشناسی من باید همه مردا رو بریزم تو یه گونی و بندازمشون دور... چون بالاخره همشون یه جور رقیب( حتی ذهنی) محسوب میشند. عقده ادیپ و اینا هم واس همین کشف شد دیگه :)))
ولی خب نظر خودمو اگه بخوای:
 اگه 95 درصد نر ها اسگل باشند، این درصد توی ماده ها حدود 98 درصده

1-بذا یه چند دقه فرض رو بر این بگیریم که خودمون اسگل نیستیم تا این مانیفستی که بالا دادم، قابل بررسی و تامل باشه :)))
2-رگ فمنیستیت باد نکنه آ... من تسلیمِ تسلیمم :))
پاسخ:
خداروشکر این عقده توو من نیست چون من خیلی دوست دارم برای بابام حرامسرا راه بندازم :))
معلومه که ماها جزئش نیستیم.واسه بقیه میگیم.واسه مردان مریخی و زنان ونوسی:دی
 اما انتظار داشتم دسته بندی منصفانه و دقیقی مثل قبل داشته باشی.
مثلا چیزی شبیه این:
مردا بلا استثنا همشون جی کی ان.اما توو عمل دوتا شیوه دارن.
دسته اول با حرفه ی بودنشون پیش میرن.
دسته دوم با ناشیگری / که اینم از زرنگیشونه نه پخمه بودنشون که یعنی متاسفانه ما هیچ مرد گلابی ای نداریم./
مضحک ترین واژس از نظرم اعتماد .. هع اونم تو این زمونه از همه بدتر به مرد جماعت ..
ینـی بدمست تو نمی گفتی نمیفهمیـدم 85 ِ :) جونم به این تیز بینی ِ چیز :)
پاسخ:
هیچ فرقی بین زن و مرد نداره.سادگی ِ بدیه.
جدی نگیرش.دنیاش همینه دوتا حباب دوقلو با مجموع مساحت صد و هفتاد :))
بعد از عدد مقدس 69 ، حالا 85. ولی خب دوستان در مدحش گفتن برای جلوگیری از اطاله ی کلام من چیزی نمیگم :دی
فقط یه سوال مساحتشو چطور تخمین زدی خخخخ
پاسخ:
خاتون درگیر اعداد نباش.تو عمل چند چندی؟ :دی
دیگه توقع نداشتی برم مساحت هر دایره رو حساب کنم اونم فقط با یه عدد پی.
سر و تهشو هم آوردم جمعش شد صد و هفتاد :))

من بودم میگفتم: فقط جلو مردا چادر میزارم.
تا یاد بگیره دیگه سرشو از تو آخور خودش در نیاره.
پاسخ:
مشکل همینه : قدرت تشخیص اهل از نااهل.

ببین تئوریم اینه عملیم چندین برابر بهتره از اینه :دی
پاسخ:
 ورپریده :))
هنوز تئوریت بهم ثابت نشده.بگو اصن این سایزی که میگیم محیطِ؟مساحتِ؟حجمِ؟چگالی ِ؟فشارِ؟چیه؟:دی
این صدوهفتاد, واحدش چیه؟ درگیرم کردی,سانتی متر مربع؟ :دی
پاسخ:
نظر خود من میتونه کوارت باشه مثلا 75 کوارت یا مثلا 85 ایبرگ :))
اما دقیقشو بخوای پاست میدم به خاتون اون توو این چیزا مطلع تره :دی
مهندس اصلا فرمولش چیه؟من فقط میدونم هرچی که توی پرانتز باشه + یه پنج ثابت میشه.
این جی کی که گفتی چیه؟
جاست کیدینگ؟ جوکینگ؟ جاکش؟!

چقد جهان‌بینی‌ت نسبت به مردا دارکه ؟‌! :))
من همه رو گلابی در نظر گرفتم. اونوخ تو میگی دِرز نو گلابی بین مردها؟!!
پاسخ:
البته که سومی صحیح ِ :دی
همون چیزی ِ که خودتون بهمون نشون دادید.
نه که گلابی نیستید.همتون خرده شیشه دارید حتی اون پخمه هه./البته اگر اون تیکه معروف رو نندازی/

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">