اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.



A : ترک یا اسپرسو ؟

B : این بار قجری لطفا.

A : پس صورتحساب رو قبلش پرداخت کنید.

اثر انگشت های شما  (۲)

اولـین برداشتـی که به ذهنـم رسیـد نمی دونـم چرا ولـی خودخواهـی مردمانِ امروزه بود 

"جان که هیچ ، صورتحسابو بده بعد بمیـر..!"
البـته اینجـا قاجـار برکنـار شده اما رسومـش نـه..
پاسخ:
گیریم پیشخدمت و حسن انجام کار.
سابقه ی من و مرام اونا چی میشه پس؟من مشتریشون بودم.
کاری کردن که پیشنهادشم خودت بدی.
۱۲ اکتبر ۱۵ ، ۱۰:۱۴ بِ رنگـــِ مـَـن ...
مرمر عزیزم .
سلام .
من در حال سفر به دیار جدید هستم ، در محله ی شما ...
آدرس جدید پشت پاکت موجوده و خوشحال میشم در خانه جدید میزبانت شوم ... فقط امیدوارم دست خالی نیایی P:
ب امید آن روز
دوستدارت
ب رنگ ِ من !
http://s3.picofile.com/file/8216810118/a5f448b62d49a000.jpg

پاسخ:
درود بر رنگی رنگی جآن خودمان.
خسته نباشی از نقل و انتقالات جدید:-*
من در حال اسباب کشیت سر زدم.اما از روی بدجنسی پشت درخت قایم شده بودم.
فقط چیزی که هست محله ما باند فرودگاهی نداره.امام پیاده شو بقیه اش رو با اتوبوس بیا:دی
میبینمت جآن جآن:-x

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">