اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

به دسته سکسی جاتم جـز سیبیل کمونیستی , تتو , ماچ خمیردندونی , جوراب و زنجیر طلا پشم و پیل زیر بغل رو هم اضافه میکنم.حالا موندم واقعا سکسیه یا من پلشت شدم و جهت اینه که خودم دو هفته اس زیر بغلمو نزدم.

اثر انگشت های شما  (۶)

تنبلیه جاتم وگرنه سکسی نیس ، البته فک کنم یه جاهایی از دنیا جزو آپشنای سکسی محسوب میشه مثلا تو میتونی بری روسیه :دی 
البته بیشتر پشمای نقاط دیگه سکسیه :)))
سیبیل خیلی خوبه حتی با دیدنش میشه به ارگاسم رسید!
پاسخ:
نه واقعا هست.تازه من نمیخواستم فضای متبرک رو به جو مشمئز کننده سوق بدم ولی عرق کرده اش/البته بی بو/ یَـک حالی داره خاتون.خیلی جذابه :))))
من خیلی تاکید دارم که نه هر سیبیلی ; ]
خو منم میگم هست ولی نه هرجایی. در مورد سیبیلم کاملا موافقم ;)
پاسخ:
چرا میپیچونی دو جا که بیشتر نیس :دی

ای بابا خواهر ااگـر از کل دنیا 99 درصد کهکشانِ راهِ شیری هم این عمل که نشات گرفته از خستگی مفرط است را سکسی بـدانند مردمانی از سرزمین پارس پیدا می شوند که بریننـد به این نظـر..:))
سیبل را هم که دیگر نگو ، از فردا دیگـر بجای داعش بایـد گوسفندهایی با پشم هایِ 3 سال بر بدن مانده ببینم والـا 
اینـا جنبه تعریف ندارن..()_()
پاسخ:
نمونه اش همین بدمست :دی
البته واقعیت اینه که منظور نظر من بیشتر برای آقایون بود :دی

اَه،
اون ساقِ نیلوفریت هم از چشمم افتاد دیگه!
پاسخ:
ساق نیلوفری چی بود دیگه؟
من که به نفع شما مردا سکسی جاتمو دسته بندی کردم :[
شرط میبندم یه ژیلت دستت بگیری نظرت نسبت به سکسی بودن عوض میشه :))))
پاسخ:
منظورمو بد رسوندم؟ من برا آقایون گفتم :دی
مال خانما که همش پرزه :)))
۲۵ ژانویه ۱۶ ، ۰۸:۵۳ بابا لنگ دراز
خسته نباشید
.

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">