اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

ترحـم برانگیز ترین و رقت بار ترین آدما برای من چهار دستن:

1.کسایی که آهنگ پیشواز دارن.

2.کسایی که / اِ / آخر کلمات رو / هـ / تلفظ میکنن.

3. کسایی که خدا تومن پول بیکینی و تانکینی و ... میدن, بعد از یه متر اون ور تر نمیان.

4. کسایی که تا به حال پینک فلوید گوش ندادن.


$ کیف شئ ای ِ که من بی اختیار جلوش زانو میزنم و پرستشش میکنم و برای رسیدن به کیف مد نظرم از هیچ چیز دریغ نمیکنم.هیچ چیز! این رو برام پیدا کنید , بخرید , بدوزید. خلاصه یه کاریش بکنید. از خجالتتون در میام. /جدی/

اثر انگشت های شما  (۲)

من عاشق کیف و کفشم به حدی اینارو میخرم که صدای همه رو دراوردم , هرکسی عشق یک چیزیو داره دیگه :)
+از اهنگ پیشواز بیزارم 
+دومی رو هم دقت نکردم ببینم چطوری میگمش (شاید هم بگم !)
+از این مدل ادما نیستم خدا نکنه باشم!
+پینک فلوید باز نیستم ولی گوش دادم
پاسخ:
من از اونام که یه کفش مشکی میگیرم با همه چی میپوشم :دی ولی کیف ... نمیدونم چی توش داره که اینجوری دست و پامو شل میکنه.
توی حرف زدن نه .موقع خوندن متن منظورمه.از مدرسه تا حالا باهاش دست به گریبان بودم که چرا اینجوری میگن.مثل برده, کرده , خورده اینا همه اِ تلفظ میشن نه هـ
این اختیار و سلیقس که فردی دوس نداشته باشه اما حداقلش اینه که پینک فلوید رو بشناسه و شناختنشون جز با گوش دادنشون میسر نیست.
قصد داشتم برات بخرم اما چون شامل بند اول شدم نه تنها برات نمیخرم بلکه ببینم هر کی قصدشو داره هم رأیشو میزنم :/

پاسخ:
خاتون عزیزم من حاضرم اون بند رو جاست فور یو از پست که هیچ از ذهنم پاک کنم و حتی بهش علاقه مند بشم!
برای اثبات حقانیت ام آهنگ خاتون ابی رو پیشوازم میذارم.از این دیگه بالاتر؟؟؟ ببین من اونقدرام رو اصولم پایبند نیستم :))
نکن با من این کارو.شص جا شر کردم بلکی یکی پیدا بشه کمک کنه.
بعد تو اینجوری ازم رو بر میگردونی؟؟

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">