اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

مدام دارن میگن به اتفاق هم بخندید. شاد باشید.اما نمیفهمن خندیدن ِ با هم, تعهد ایجاد میکنه.نشونه نوعی صمیمیتِ.وقتی ما با یکی میخندیم این معنی رو پیدا میکنه که ازش خوشمون اومده , دوستش داریم و حداقل باهاش حال میکنیم.طرف بسته به نوع برخورد و چگونگی خندیدن ما باهاش ممکنه فکرایی بکنه حتی اگر از روی احترام باشه. در صورتیکه در بیشتر مواقع حقیقت یه چیز دیگس..ما فقط میخوایم از اون لحظه, مفید استفاده کنیم.به نفع خودمون لذت ببریم.و این چیزی جز خودخواهی نیست. وقتی روز آخر فرا میرسه و میخواد آدرس یا شماره تماسی برای بیشتر باهم بودن رد و بدل بشه , آدم جا میخوره و یاد خوشی و لذتجویی چند وقت باهم بودن میفته.انکار بی فایدس. چون تا چند دقیقه پیش به حکم ادب داشتیم از دیدنش ابراز خوشحالی میکردیم.چی میشه گفت این وقتا؟بگیم چون دیدم تنها پشت اون میز نشستی و کله پیسی و کچلت ترحم برانگیز بود بهت لبخند زدم؟یا فقط به خاطر خوش گذرونیِ خودم سردماغ بودم و قهقه میزدم؟ یا اگه اجازه دادم دستتُ دور کمرم بندازی و من ریز ریز خندیدم برای این بود که از روی سنگای خیس سُر نخورم؟ و حالا خیلی هم خوشحالم که این روزا تموم شد و من دارم راحت میشم چون کم کم داشتی دلمو میزدی .. آدم چی بگه این وقتا؟ برای آدم مسئولیت گریزی مثل من حتی خندیدن هم حکم تکلیف رو ایجاد میکنه.

$ حالا که خوب فکر میکنم /نگاه کردن/ دو هیچ از خندیدن هم جلوتره ..

اثر انگشت های شما  (۲)

۱۱ سپتامبر ۱۵ ، ۲۳:۴۳ ایزابلا ایزابلایی
 برا اینکه می‌خواییم لحظه رو زندگی کنیم. گاهی مجبوریم اون لحظه رو زندگی کنیم وگرنه مجبور میشیم اون لحظه رو بمیریم. زندگی چاقوشو فشار میده میگه یا ادامه بده یا دکت میکنم، آدما خودخواهن خودشون میخوان ادامه بدن به بقیه فکر نمیکنن..
پاسخ:
در عین حالی که لحظه برای یکی زندگی کردنه برای یکی مردنِ. وقتی برای یکی هیجان ِ برای یکی دیگه عذابِ.
این خودخواهی بد نیس.نه؟ وقتی یکی نمیتونه از این لحظات استفاده کنه بهتره اون یکی رو با خودش نکشه تو مرداب.
بذاره لذت ببره.
به این قضیه فکر کرده بودم ... نه این طوری و این قدر دقیق و جدی.
پاسخ:
 آدم توی یه مقطعی نسبت به موضوعاتی که تا به حال براش پیش پا افتاده بودن خیلی حساس میشه.

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">