اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.


کاش جای من اینجا بود / موزه سنجش/


من به فهم تو مشغولم / مرز ایران و جمهوری نخجوان/



تبریز در مه


چون است حال بستان ای باد نوبهاری / کز بلبلان برآمد فریاد بی‌قراری / پارک ائل گلی/



وقتی با تو هیچ و بی تو هیچ تر ... /مسیر کلیسای سنت استپانوس/



موش آب کشیده ای بودیم که سگ هم نگاهمان نمی کرد / آبشار آسیاب خرابه/


اگر خودکشی در کار باشد قطعا همینجاست. از بالای کوه هایی مخملی به سوی رودخانه ای خروشان / رودخانه ارس/


اثر انگشت های شما  (۴)

اوووووف، ساق نیلوفری که میگن شمایی؟! :دی
میگن مستیو راستی ها! شاید راس میگفته، ولی تصورش هم قشنگه ها که اون قلبه واسه اشرف بوده، چه جاهایی که نبوده، چه آدم هاییو که ندیده!

پاسخ:
اصن نمیتونم درک کنم چرا یهو تصمیم گرفت بده به من با اینکه حرف خاصی بینمون رد و بدل نشد.
چیزی که برام با ارزشش میکنه طلا بودنش نیست.اسم اشرف ِ ولی یه چیزی مثل خوره بهم فرو میره و میگه
خیلی احمقی اگه یک درصد حرفاشو باور کنی.
من میگم خوبه وقتی یه چیزایی هیچ تاثیری توی زندگیت ندارن پی راست و دروغشون نری,بری حال کنی با خیال و تصورت خودت,هان؟

هی دختر بلا قیافه نگیر رفتی گردنبند قلب طلایی(که حتما خیلی براش مهم بوده وگرنه با این وضعی که تو ازش گفتی چرا تا حالا نفرخته اش) پیرمرد مست چشم سبز رو ازش گرفتی ناز هم میکنی ;)

چقدر عکسات خوب و حال خوب کن بود
پاسخ:
حق با توئه هیچ تاثیری نداره اما خیال منم راه به جایی نمیبره.یعنی آرومم نمیکنه. واقعا برام مهمه بدونم جریانش چیه.
ما بعداز ظهر از اونجا رفتیم و من هی به این فکر میکنم نکنه پشیمون شده باشه؟نکنه حالیش نبوده داره چیکار میکنه؟
خلاصه که بی نهایت براش متاسفم :))

خوش برگشتی : ))
http://s3.picofile.com/file/8211881218/1779167_1544561849099461_3053646969825452901_n.jpg
کاش بدونم چرا این عکس منو یاد تو انداخت!
پاسخ:
باعث سربلندی منه که از این عکسا ببینی و یاد من بیفتی.
به شخصه خیلی خوشحال میشم :))
دختررررررررررر چه سفر هیجان انگیزی ! الان خوبی ؟

شکار منظره هات خیلی خوب بود .

هی یو ! خوشحالم که زنده برگشتی :)))
پاسخ:
جز ساعتایی که خواب بودیم همش یه برنامه ای پیش میومد که بهمون شُک بده.
عکسا محصول مشترک ِ :دی
مرسی مرسی ^.^

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">