اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.


تووی بحبوحه ای که همه نگران زلزله زده ها بودن همه از فیلتر شدن اپها مینالیدن همه ریخته بودن توو حیابونا و شعار میدادن همه مشغول تفسیر و تحلیل و نجات جون یه عده دیگه بودن, من تووی دوزخی که خودم برای خودم ساخته بودم گیر کرده بودم.نمی تونستم افکارمو التیام بدم. نمی تونستم به روابطم سروسامون بدم.نمی تونستم عکسامو فولدر بندی کنم.نمی تونستم اتاقمو از توو کثافت در بیارم.نمی تونستم بعد دو هفته خودمو جمع کنم.نمی تونستم ببینم و بگذرم.نمی تونستم زندگیمو نگه دارم.نمی تونستم اون زمان رو حتی بنویسمش.حالا من اینجام با موهای از ته زده شده قرمز و گردن زرافه ای که توو ذوق میزنه و دهنی که بوی شلغم میده روی ملحفه های سرتاسر سفیدم دراز کشیدم و به انگشتهای پاهای یخ زدم نگاه میکنم..مطمئنم بالاخره روزی شبی نه خیلی نزدیک نه خیلی دور, خودمو با لذت و به آرامی نه به قصد انتقام که رهایی خواهم کشت..

اثر انگشت های شما  (۳)

۰۹ ژانویه ۱۸ ، ۰۹:۲۴ شِـــ‌یدا ..
کلیک
آه، فینگر. من واقعا دوستت دارم، لذا واقعا از مردنت ناراحت میشم. ولی اگه اینطوری خوشحال میشی، می‌تونم کمکت کنم. توی این موسسه ثبت نام کن. هر چند حدس میزنم چندسال باید کار کنی و وام بگیری تا بتونی 8000 دلار هزینه‌ش رو جور کنی. اول یه داروی آرامبخش و خواب‌آور بهت میدن و بعدش یه داروی کشنده. وقتی با آرامش خوابیدی، ماهیچه‌های قلبت از کار میفتند و روحت قرین رحمت قرار می‌گیره و بدین صورت اتانازی انجام می‌شه. 
+ نکته‌ی پایانی؛ حتما باید درد بی‌درمون داشته باشی تا قبولت کنند. که الحمدلله نداری :))
پاسخ:
این کلیکه خیلی مجازی بود.
چرا به احساسات گوگولیه یه دختر از هم متلاشی شده ی درمونده و رنجور و بی کس و بی پول و بی پناه اینجوری ور میری.
۱۲ ژانویه ۱۸ ، ۲۳:۴۵ شِـــ‌یدا ..
http://www.dignitas.ch/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=44&lang=en

جیگرمونو کباب کردی باووو. آدم یاد کوزت میفته با این چیزایی که می‌گی. فقط خواستم مادرانه راهنماییت کنم تا زودتر بری در آغوش خداع.
پاسخ:
دو روز طول کشید تا خوندم.چقدر سخت بود.چه دکونی وا کردن برا خودشون:))
میدونی که کمک به انجام خودکشی جرمه؟من رفتم خسارتمو به خونوادم بده.
زندگی یعنی این که بدونی وقتی موهاتو از ته میزنی چه رنگیش کنی. دهنتم بوی خوراکی ای بده که خیلی دوستش داری:p

همینش بده مری . اگه بعد از خودکشی از این مخمصه افتادی توی مخمصه ی دیگه ای
پاسخ:
آخرش مگه قرار نیست بریم؟تهش مگه تووی یه چاله ی دیگه نمی افتیم؟ اگر مخمصه ای باشه..
چرا جور هر دوشو بکشیم؟
come with me :)))

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">