اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

عود است زیر دامن

یا گـل در آستینت

یا مشک در گریبان

بنمای تا چه داری


$ سعدی ِ جلب است دیگر!
$$ عکس ادامه ای داشته که به همه شرحیات و توجیحات و ابهامات پایان میداد : شامل عضوی شکوه مند با قامتی متناسب و نه غول آسا.مزین به رگ هایی برجسته نه چندش آور زلفانی پیچ خورده و نه چندان پریشان سوار بر تنی مردانه و نه پراغراق.
$$$ چرا نامجو این بیت با مسما را در آهنگ نوبهاری قید نکرد در عجبم..

اثر انگشت های شما  (۴)

بهترین پایان واقعا;) 
پاسخ:
;]
سعدی خیییییلی بلاست,از اون پدر سوخته های روزگارش بوده...شعراش جانه...

گفتم بکنم توبه ز صاحبنظری

باشد که بلای عشق گردد سپری


چندانکه نگه می‌کنم ای رشک پری

بار دومین از اولین خوبتری
 


در راستای اثبات پدرسوختگی های استاد سخن :دی
پاسخ:
اینجا کمی شیطنت میکنه و بلاخوردگیشو نشون میزه
پدر سوختگیش توو غزل 557 کاملا عیانه:))
سرو رفتاری صنوبر قامتی
ماه رخساری ملا یک منظری
عارضش باغی دهانش غنچه ای
بل بهشتی در میانش کوثری
مخاطبش پسرای جوون بودن ، میدونی که شیخ دوست داشتنی هموسکشوال بوده، البته فک کنم بایسکشوال بوده!
پاسخ:
منم فک میکنم به دو جنس نه نمیگفته برای همینه که شعراشو با جون و دل درک میکنم:دی

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">