اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.


 /خدایا, شوخی های کوچیکی که باهات میکنم رو ببخش.منم شوخی های خرکی تو با خودم رو می بخشم./

A : ربی! یه دودقه اونورو ول بده. بشین اینجا کارت دارم.
B : تو کی باشی که به من دستور بدی؟
A : نشناختی؟
B : کدومی؟
A : همون ام دیگه...همون که که از روز اول بهت گفتم اگه میخوای بهت اعتقاد داشته باشم, باید بهم اعتماد کنی.به حال خودم بذاریم..
B : نسبت به اون روزا همه چی فرق کرده.
A : خیلی چیزا ممکنه.ولی من و تو نه.
B : تنها چیزی که میتونم بهت بگم اینه : کار خودتو بکن. جسور باش اما کله خرنه . وا نده.تخت گاز برو.گند نزن بقیه اش با ... بقیه اش هم با خودته.
A : خوبه. منم همینو میخوام.همه چی پای خودم. حتی صبحونه و شام.
B : اومده بودی فقط همینو بگی؟
A : خب راستش در اصل اومده بودم بگم آب گرمکن نمیدونم چه مرگش شده. موقع ظرف شستن آب داغه.توو دستشویی داغه اما همین که میری حموم بعد پنج دقیقه آب قندیل می بنده.اینو واسم ردیفش کن قربون دستت.
B : / با خودش زمزمه می کند/ این دیگه چه کوفتی بود من درست کردم؟

$ برای هیچکس توو فوتبال به اندازه سانچز خوشحال نشدم که از بارسا اومد ارسنال و انقد خوب درخشید.مطمئنا هیچوقت نمیتونست اونجا اینی باشه که الان هست.لزوما همیشه بهترین ها نباید انتخاب های ما باشند.

اثر انگشت های شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">