اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.


دوران افسردگی ناشی از بیکار شدن رو سپری میکنم.روز چشم باز میکنم , به قضات جواب میدم چرا کارمو ول کردم.شب چشامو رو هم میذارم و وکلا میپرسن غلط بعدیت واسه گذران مابقی زندگی چیه؟سوالیه که من باید ازشون بپرسم.چرا نمیکشین بیرون؟
فعلا قوه ی اینو دارم که شرح حال از زبون یه بزغاله رو بدم :
مثل خرس میخوابم.قد گاب میخورم, به اندازه خرم حالیم نیست.

$ و من زمان را می دیدم
  که تقسیم می شد در سه سطل بی معنی
  و ابدیت را می دیدم که مبدل می شد به تقویم
  و تقـویـم دشمنی می شد برای روح
  امـروز چـه کنیم
  فـــردا چـه کنیم
  همیشه چه کنیم؟
  /رضا صفریان/

$$ مقدماتی جام جهانی 2018/ بازی فرانسه_ هلند/ همش توو نخ گریزمن بودم...چرا انقدر به این بشر میاد از بین سکشوال ها gay باشه؟

اثر انگشت های شما  (۴)

اَیییی فک کن گی باشه ://
منم رفتم تو نخش 
پاسخ:
خاتون بلا.کجا بودی؟ نبودی؟^_^ :***
دیشب که توو بازی ته سیبیلی ام گذاشته بود دیگه بیشتر داد میزد.
جدن خیلی بهش میاد گی اومدن :))
هستم همین حوالی :دی  :***
با لزها میتونم کنار بیام اما گی ها هرگز :/
پاسخ:
پس حضورت رو از من دریغ میکنی :[
والا جفتشون رو نمیتونم درک کنم اما در کل باهات موافقم:))
۱۲ اکتبر ۱۶ ، ۰۰:۰۵ شِـــ‌یدا ..
من کاری به این حرفا ندارم فقط میدونم بیکاری عامل فساده :))
پاسخ:
و در مورد بحث اصلی؟گریزمن؟به نظرت چه جور آدمیه؟ :دی
۱۲ اکتبر ۱۶ ، ۱۵:۵۲ شِـــ‌یدا ..
راستش یهو تب فوتبال از سرم افتاد. یه روزی زیر پرچم لیورپول جون میدادیم و با بازیای لیگ انگلیس ارضای(حتی) جنسی میشدیم. اما دوساله حتی اخبارش رو هم پیگیر نیستم. ینی میخوام بدونی چه کار پر مشقتی رو داری ازم طلب میکنی.
ولی واسه اینکه روتو زمین نندازم؛ اصن چرا رفتی تو نخ این؟ بچه فوفول آخه چه جذابیتی داره؟ چرا به پوگبا توجه نمیکنی؟ یه بازیکن قدبلند و در عین حال بسیار تکنیکی، سریع، شوت زن، توپ‌گیر، سر زن. پدرسوخته همه چی داره :)))
پاسخ:
لیگ انگلیس با این سه تا مربی تازه جذاب شده...حیفه از دست دادنش.
اون شکلی توو نخش نیستم فقط میخوام ازش سردر بیارم :دی
اوه یه.. بازی خوبش به کنار با مدل موهایی که میزنه ,با اون کت گل منگولیه چه جیگری میشه :))

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">