اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.


جی کی امروز اعزام شده آموزشی..چشام کاسه خونه.پهنای صورتم رو گلوله های برفی نمک پوشونده. نفسم بالا نمیاد.حالم بده.توو دلم به جای رخت ,فرش و تشک پامال می کنن.نمیدونم کدوم قبرستونی فرستادنش.نمی تونم خبر بگیرم.کی رفته؟کی برمیگرده؟ زمزمه های خوندن
I don't know where to find you
, I don't how to reach you.
within my heart & my soul I wait for you..
با لارا فابیان هم راه به جایی نداره.مگه نه اینکه شنیدن موسقی آرامبخش روحه؟جانی دوباره به کالبد مرده است؟با توام سلطان مری کوری مرده!چی زر و زور کردی پس؟پی ام آخرم seen خورده و جواب نداده.گوشیش  از دسترس خارج شده.بعد از ماه ها پی ام داده دارم میرم. نگران نشو.. اما من بیشتر از هر وقت دیگه ای نگران و دلتنگم.از تصور اینکه موهای جوگندمیشو از ته زده باشن دارم دق میکنم.آتش زیر خاکستر رو وقتی حس کردم که بعد از مدت ها عکسشو دیدم.اون احساس خاموش نشده بود.
$ با من از منطق حرف نزن.حداقل تا دوماه آینده..
1395/06/01


اثر انگشت های شما  (۱)

۲۸ آگوست ۱۶ ، ۲۲:۳۶ شِـــ‌یدا ..
نه که بخوام با احساساتت شوخی کنما ولی تالا هر کی رفته آموزشی، زنده برنگشته :))
پاسخ:
خدا از دهنت بشنوه :دی

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">