اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

انعطاف پذیری من تووی پذیرش مسائل بینظیره.کافیه بیست و چهارساعت بگذره تا من خو گرفته باشم.من به بغرنج ترین مسائل بشری مثل خیانت,مثل کشتار دست جمعی,تنهایی و لاب لاب.. عادت کردم.اما بعد از گذشت پنج سال هنوز به عینک کوفتیم عادت نکردم.هنوزم برام نقطه ضعف محسوب میشه.وقتی لقب عینکی رو می شنوم از فرط حرص و جنون میخوام صاعقه بزنه من و عینک رو از وسط نصف کنه.همه زیبایی آدم به خاطر این آشغال نابود میشه.همه بدون عینک خوشگل ترن و همه اونایی که دوتا گردالی ذره بینی روی صورتشون میذارن زشتن.میتونم یه مقاله از حس نفرتم به این شی کاربردی که نبودش با کوری هیچ فرقی نداره بنویسم.

میدونی .. یه هفته است دارم تلقین میکنم که شماره چشمم بالاتر نرفته و فقط کمی خستگی ناشی از کاره که فاصله زیاد رو بیشتر از قبل تار میبینم.

شت

شت

شت

95/2/8

اثر انگشت های شما  (۱)

البته واسه ماها که چشمای وزغی و ابروهای قجری داریم٬ میتونه یه پوئن مثبت باشه
اما واس اینایی که چشم و ابروانشون خیلی طرب‌انگیزه٬ میتونه همین پوئنِ شت شت شت که فرمودید بشه

حالت چطوره فینگر؟ من بالاخره نفهمیدم دقیقا کدوم فینگری؟ middle?
پاسخ:
هی مومو .. بالاخره اومدی؟
ابروی قجری چیه دیگه؟همون ابروهای  امام خمینی و کتلتی ِ خودمونه؟
نورچ قبول ندارم. تا حالا کسیو ندیدم با عینک خوشگتر بشه.
شاید میدل بیشتر ...اما بسته به موقعیت و شرایط هر بیستا ممکنه..

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">