اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

نمیدونم این توهم ِ هر آهنگی که اسم مریم توش باشه انگار برای من خونده شده از کجا میاد.یا وقتی بوی گل مریم میاد انگار من از خودم اسانس در کردم. یجور حس تملک و گاها تعصب روی آهنگهایی که اسم مریم توشونه دارم که وقتی play میشه من با افتخار و خودستایی بهشون گوش میدم حتی اگر مثل گیتی گلای مریم رو سر راه پرپر کرده باشن.یا جایی که ابی میگه کسی به فکر مریم های پرپر نیست انگار من زیر پا حیف و میل شدم.یا وقتی بابا جآن مریم نوری رو زیر لب زمزمه میکنه اصلا به این فکر نمیکنم که این آهنگ رو یکی دیگه به یه منظور دیگه خونده بلکه فکر میکنم تکست و تنظیم و همه چیش دسته خوده بابائه و با نگاه سوسه اومدن ِ هَوو مانندی به ماهی نگاه میکنم و بهش بسوز میدم.دوز توهم من اونقدر بالاست که حتی خودمو مریم مقدس میدونم و اونجایی که گوگوش میگه اگه رودم, روده گنگم مثل مریم اگه پاک..فکر میگنم گوگوش طفلی چقدر به من غبطه میخوره.هزاران مثال دیگه از playlist ام میتونم بیارم که حروف م ر ی م  تووش خودنمایی میکنه.اما دیشب تصنیف مریم چرا رو با صدای مهرک اتفاقی جستم.از وقتی شنیدم حس میکنم وظیفه ی منه به سوال مهرک جواب بدم..
 

اثر انگشت های شما  (۲)

دیدی از خواب می پری خودتو وسط دنیا پیدا می کنی؟/ چه میدونم، دوربین ذهنت میاد درست بالای کله ات و یادت میندازه کجایی ؟/ این اتفاق یعنی درک بودن و حسِ از خواب پریدن، شبیهش برام توی درک اسمم پیش میاد. چند شب هی با خودم مرور می کنم من فاطمه ام. حتی خطاب به فاطمه حرف میزنم که فلان و بهمان .. بعد شاید درست روزها و ماه ها بگذره و ببینم چقدر وقته خودمو خطاب نکردم! دوباره مرور اسمم تازه میشه. اینا که میگم، شد که بزارم هرچی می خوان صدام بزنن. انگار یه باری از دوش فاطمه کم بشه.. روی بقیه ی اسمام بره.. انگار ماهیت رو از خودم بگیرم. انگار بشه صدا بزنن "فاطمه" ولی برنگردم!

-بگذریم چقدر وقته صدات نکردم
پاسخ:
گاهی اسمم برام تازگی داره.یعنی یجوری صدا میزنن که انگار منو صدا نزدن.بعضی وقتا شیرینه بعضی وقتام نه..جلو آینه که وایمیسم و اسممو تکرار میکنم یه برقی تو چشام میزنه انگار من اون نیستم.یه حالت سردرگمی بهم دست میده.
مری جان  :*  ایرادی که نداره نگفتم مریم :دی
به به چه ترانه ای
پاسخ:
مری , مرمر , ماری همشون قشنگن :دی

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">