اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

وقتی میگم بریم از victoria's secret خرید کنیم فکر میکنی برای خودم میگم اما عزیزم در اصل من به فک توام..


$عاجزانه از دوس دخترای پسر عمه ام درخواست دارم از ساعت و انگشتر و شاسخین ماسخین و گاو و گوسفند  بکشن بیرون و یه ست ورزشی خوب یه ادکلن مشت یه چیزی که به درد من و دختر عمه ام بخوره بگیرن نه که خیلی شیک پولشو بدن.دوتا ساعت و یه تابلو و چهارتا بسته شکلات فقط تا الان از روز عشاق و مهرورزی ِ دوتای دیگه به من رسیده.البته که ناشکری هم چیز خوبی نیست.میذاریم توو جیبمون و میگیم خدا بده برکت.

اثر انگشت های شما  (۳)

۱۳ فوریه ۱۶ ، ۱۹:۴۴ فاطیما کیان
نگو که تو هم مثل من کادوی ولنتاین پسرای فامیل (و دوستان) نصیبت میشه ؟ :))
خداییش چه کادوهای عجیب و غریب و دخترونه و زیادی لوسی هم میخرن :))
پاسخ:
گفتم دیگه.واقعا کادو خریدناشون مدیریت شده نیست.واسه تولدم همینارو میگیرن:/
۱۸ فوریه ۱۶ ، ۱۰:۱۴ بِ رنگـــِ مـَـن ...
آی خوش بحالت دختر . ناشکری که هیچی .. باید دو لپی بچسبی بهشون .. مهم نیس از کی برسه مهم اینه که برسه و ولنتاین دست خالی نمونی :)))
.
.

خوبی ؟ تهران خوب بود ؟
پاسخ:
قرار نبود خوب باشه.قرار بود بگذره که خوب گذشت ;]
خودت چطوری؟برنامه هات روی روال ِ؟ :]

من خوووبم انگار !

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">