اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.


مدارای ببش از حد وحشیگری میاره ,مهربونی بیش از ظرفیت آدمو گربه صفت میکنه, سالها تنهایی موجب سنگدلی و بدبینی میشه ,اعتماد بیش از اندازه پایه های خیانت رو میسازه. انگار داری دنیارو از توی یه آینه شکسته نگاه میکنی.از هر چیزی چندتا هست که همشون یه کار میکنن.همشونم یه چیز کم دارن..مثل این میمونه که دست راستتو بلند کنی و ببینی هزارتا دست چپ بلند شدن.. تو دنیارو اینجوری خلق کردی یا من و امثال من مبتذلش کردیم؟

$ خوش بحال اونایی که عسل خوب میخورن..

اثر انگشت های شما  (۲)

۳۱ ژانویه ۱۶ ، ۰۹:۰۳ بابا لنگ دراز
به نظرم اگه فکر میکنی اینجوریه باید بدترین کاری که فکر میکنی میشه کرد و دلت خنک میشه
انجام بدی
بد راجع بهش فکر کنیم که چطور بود و نتیجه چی شد و چه تاثیری داشت ایا بهتر شد چیزی یا نه
نظرت چیه؟
دوست دارم بدونم
.
پاسخ:
با تلافی با فیدبک متقابل چیزی درست نمیشه.. صدمه زدن بیشتر به خود آدمه.کاری که من میکنم عبور کردن و خودخوری ِ اما بنظرم درستش اینه معقولانه تا زمان تفهیم جلوش واساد.
۳۱ ژانویه ۱۶ ، ۱۶:۴۳ دستتوازدماغت درمیاری مستقیم نزن به کیبورد...
بازهم که شماگمشدگان گرم سراغید
امید دارم
کسی از شما خبری داشته باشد....

..البته کسی به غیرازجناب آینه...
پاسخ:
امیدواری شما باعث دلگرمی ماست.

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">