اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

به تعداد و بازه ترانه های / اِبــی/ انواع شب وجود داره و به گستره تمام این شب ها گریه..



$ کسی به فکـر / مریم / های پـرپـر ..کسی توو فکـر کـوچ ِ کفترها نیست..

اثر انگشت های شما  (۶)

۲۶ ژانویه ۱۶ ، ۲۰:۳۱ فاطیما کیان
یک دوستی دارم دیوانه ی ابی هست , توی کلاس نقاشی از استاد اجازه میگیره پا میشه میره موسیقی لایت رو به قول خودش خفه میکنه و ابی میذاره و خودش هم باهاش کلی حال میکنه و ما هم سردر گریبان و بغض کرده و اشک در چشم حلقه زده ادامه ی کار رو سایه میزنیم !
اِبی ...اِبی...اِبی..........
۲۷ ژانویه ۱۶ ، ۰۷:۱۶ بابا لنگ دراز

می ‌خواستم چشم ‌های تو را ببوسم 
تو نبودی، باران بود 
رو به آسمان بلند پر گفت ‌و گو گفتم: 
 تو ندیدیش...؟!

و چیزی، صدایی... 
صدایی شبیه صدای آدمی آمد، 
گفت: نامش را بگو تا جست‌ و جو کنیم
نفهمیدم چه شد که باز 
یک هو و بی ‌هوا، هوای تو کردم، 
دیدم دارد ترانه ‌ای به یادم می ‌آید
گفتم: شوخی کردم به خدا
می‌ خواستم صورتم از لمس لذیذ باران 
فقط خیس گریه شود، 
ورنه کدام چشم 
کدام بوسه 
کدام گفت ‌و گو...؟
من هرگز هیچ میلی 
به پنهان کردن کلمات بی ‌رویا نداشته‌ ام!

راستی 

این دست خط آشنای خداوند است

.

سرخط

۲۷ ژانویه ۱۶ ، ۰۸:۳۶ بابا لنگ درار
آدرس
پاسخ:
؟
و به گستره این گریه ها غم ..
+چی شدی تو مریمی؟
+ننوشتن نیست؟ از فردا مینویسم :) اصن عنِ نوشتنو در میارم
پاسخ:
همون فینگر صدام کنی بیشتر دوست دارم.
۲۷ ژانویه ۱۶ ، ۱۴:۱۶ بابا لنگ دراز
میخاستم اهنگی برای امشب قبل از خابت تقدیم کنم
کنسرت رشید بهبوداف در تهران
هرچی فکر میکنم کدومو تقدیمت کنم...ننتیجه نگرفتم
اگه ترکی بلد نباشی هم حسشو میگیری 
همش
مخصوصا 10 labilar
3 goy gulum gelsin ay nana
..
خابای خرمالویی ببینی
.
پاسخ:
من بهار دلکش و کوچه لره شو گوش دادم فقط..

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">