اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اگه قرار باشه یه روال کیری از زندگیم رو حذف کنم اون بیدار شدنای 7 صبیه.واقعا چه سیستم تخماتیکی ِ که آدمیزاد وقتی میتونه از طرف عصر و شب کار کنه حتی بهتر و پر انرژی تر, لذت زیر پتو خوابیدن توی این هوای سرد رو از دست بده.حتی خرسا هم میدونن زمستون فقط باید خوابید.

ساعت هشت و دوازده دقیقه روز دوشنبه دی ماه نود و چهار در یک هوای ابری و سوزناک, هنگامه ای که خسته و خوابآلود  به دستشویی شرکت رسیدم ,در آن مکان مقدس شاهد یک پشه سر حال بودم که سر صبحی توو این سرما تند تند از این ور به اون ور بال بال میزد و وز وز میکرد.چاره ای نداشتم جز اینکه ازش درس زندگی بگیرم..


$ بالاخره استیکر مورد علاقه ام توو تلگرامو  پیدا کردم. CliCK اما خب قسمت ناامیدکننده ماجرا اینه که افرادی که میتونستم استیکرا رو براشون بفرستم محدود بودن..خیلی محدود. یعنی در حد دو نفر.سالی و مو قشنگ.


اثر انگشت های شما  (۹)

:))))
انسان هیچ وقت تکامل پیدا نکرده ! حیوونا بیشتر میفهم والاع:)
استیکرشوووو اووف ! :)
پاسخ:
خیلی چیزای خوب دیگم داره :))))
من اگه قرار بود چیزیو حذف کنم، ساعت 5 تا 7 صپ رو کلا از ساعت میحذفیدم. چون معمولا تا 4 صپ خودبه خود بیدارم ولی لامصب از 5 که میگذره دیگه باتری low وِلوله راه میندازه و اگه مغلوب شم مثه امروز یهو بیدار میشم و میبینم عه، ساعت 9 و 40 دقه س در صورتی که باید ساعت 8 جایی میبودم :/

پشه نرفت تو حلقت؟ :))
پاسخ:
من خودم از اون شب بیدارای پایه ام ولی وقتی 6 صب پامیشی تا 10 صب فقط داری لود میشی تا به خود بیای. هیچ بازده ای نداری.ولی اگر بذارن تا ده/یازده بخوابی کمیت و کیفیت کار میاد بالا.نمیفهمن دیگه.نمیفهمن:/
ایشالا سرکار که رفتی تا چهار صب بیدار بودن برات جزئی از خاطره جوونی میشه.
همه اعضا و جوارح صورتمو بسته بودم و رو یه چیر تمرکز داشتم :)) ولی اگر زنبور بود با شیلنگ آب هدایتش میکردم.
پس وای  به حالم "))
اخه عزیزِ من فازت چیه که ادرس نمیذاری ؟ تو درصدِ خستگیِ منو نمیدونی؟ اخه به تو میگن دوست؟
پاسخ:
عکس خوووووبارو بذار دیگه.خسیس :))))
دارم ورزیدت میکنم بفرستم توو جامعه :دی
چشم میذارم مِن بعد : ]
بی بلـا :)
کوتا من به سنِ کار رفتن برسم.  عووَه
کوتا هف هش سال دیگه. عوووووَه
حالا حالا نمیرسم به اون موقعیتا
پاسخ:
آره خب شما پسرا که برای از زیر سربازی در رفتن تا دکتری هم ادامه میدین و بالطبع درس خوندن اجازه کارکردن نمیده!
حالا جدی چند سالته؟تازه فکر میکردم همسن نباشی بزرگتری:-"
10
ولی از تو بزرگترم
پاسخ:
من نمیدونم مثل آدمیزاد حرف زدن چرا انقدر سخته.
پس چرا درست تموم نشده؟
اینطوری حرف زدن حال میده. و من فوق العاده توی این زمینه حال به هم زنم. یه روایتی هم هست که میگه ادمایی که اینطوری میحرفند، در واقع میخوان ضعفای درونیشون رو پنهان کنن :|

وقتی میگم بزرگترم منظورم به لحاظ فیزیکیه. 
اگه نه از نظر سنی و عقلی کوچیکترم. هم از تو هم از بقیه. 
چرا درسم تموم نشده؟  واس اینکه من هیچوخ بچه درس خونی نبودم و اون اوایل، واحدا یا خودشون میفتادن و یا خودم حذفشون میکردم و دیگر اینکه این اواخر؛ دوسال نتونستم برم دانشگاع. یعنی 4 ترم مرخصی بودم.
پس حالاحالا ها دستم بنده. البته مگر اینکه جراتِ وِل کردنشو پیدا کنم. 

بازم اگه سوال، شبهه یا مسئله داشتی، بیا دفترِ استفتاعاتِ مکتب تا حضوری صوبت کنیم :|

پاسخ:
تا یه جایی باحاله بقیه اش عن بازیه.
عجب!خودشون افتادن.حس یه پسر بچه هف ساله که روبروم واساده و با بند لباسش بازی میکنه بهم دست داد :))))
اُ ! چه زندگی هیجان انگیزی. من از آدمایی که جسارت دارند و وسط راه بیخیال ادامه مسیر میشن خوشم میاد.این یعنی اینکه تو چون هنوز ول معطلی از تو خوشم نمیاد.اصنم اصرار نکن بچه که حوصلتو ندارم.
چون سوالای بعدیم میشه فضولی همینجا کاتش میکنم.
بهت میاد کله خر باشی.ول کن بپیچ برو.

سلام. ببخشید من استیکرا رو میخوام
میتونید کمکم کنید؟
پاسخ:
نه متاسفانه نمیتونم کمکی کنم.

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">