اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

ببین فکر کردن نداره دیگه.. آدما دو دسته ان : پتی اسمیت دوست ها و بی سلیقه های لال گوش.اصلا مگه کسی پیدا میشه این زن رو دوست نداشته باشه؟هم ..؟ ولی من پریروزا یه عکس دیدم از دیوید بووی پتیِ تو باید بره جلو بوق بزنه.لامصب بدنشم پیر نشده حتی..بیا بدزدیم بمکیمشون, بعدم اکسیر صدا و جوونیشونو بخوریم.هم..؟من میمکم بعد اکسیرشونو تف میکنم توو دهن تو.خوبه؟اهههههه...تف!اییییییی..مگه من خودم بد میمکم؟ها ..؟نه .. ولی تو بد تف میکنی!خب معلومه که تف نمیکنم.بلاندی رو مکیدما.حالا تف کنم؟کفران نعمت میشه مرد.
 

 

اثر انگشت های شما  (۳)

من کاری به پتی متی و تف و اینا ندارم فقط خواستم بگم من این پوزیشنو دوس دارم :دی
پاسخ:
من میخوام پک پستام کامل باشه شماها هی انگشت میذارید رو جزئیات.
بابا اول ژانویه.پرفکت دی! کریسمستون مبارک.جون من 4تا آهنگ از بانو پتی رو هم گوش کنید :/
هرچند تحمیل کردن کار خوبی نیس.دتس رایت.شوما همون پوزیشنو دریاب:دی
بعد من بهش میگم خاتونِ همیشه در صحنه ِ پست هایِ بوقی گوش نمیده "))
Happy New Year with delay ;year to desire baby

پاسخ:
خاتون , مهرآ هم فهمید تو چه ورپریده ای هستی :دی
چرا با تاخیر؟امروز روز اولشه.
سال خود را با بانو اسمیت نو کنید.
کریسمس برای من نون و آب میشه یا انتخاب پوزیشن؟! البته دومیم حالا همچی گلی نزده به سرم انی وی ، خودت یه چیزایی میذاری آدم انگشتشو بذاره جایی که نباید :دیییی
+ مهرا عزیزم کششه خودش جذبم میشه :دیی
پاسخ:
ذهن ِ توام که اصلا علاقه ای به بیراهه نداره.اصلنااااا :))
هرچی قبلتر بهش فکر کنی توو موقعیت خراب میکنی.بذار وقتش که رسید خوووووب میدونی چیکار کنی.خووووب :دی

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">