اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

مهوش یک عروس سر زبان دار و خوش مشرب میخواهد که جمع را در دست بگیرد.در عین حال baby face باشد.شرم و حیا سرش شود. ضمن اینکه متمول است بساز باشد و شب ها تا دیروقت پابه پایشان در مراسم ها عکاسی و فیلمبرداری کند. مهم تراز همه اینها معتقد است هرکس باید باتوجه به شرایط خودش ازدواج کند که در آینده به مشکل نخورد که به قول پیری جمله قبل به فارسی می شود/ طرف باکره باشد/.مهوش از مینا نفرت دارد و این نفرت برای من قابل درک نیست.احتمالا باید برای درک آن مادر بود یا یکسری خلقیات زنانه که من فاقدش هستم داشت.من نمیفهمم گذشته مینا که او فرزند یک ازدواج ناموفق است و خودش هم یک مطلقه به حساب می آید چه مسئله نفرت انگیزی درش وجود دارد که اینطور در مقابلش گارد گرفته است.چه بسا موجب توهین های زیادی هم شده که خشم مرا برانگیخته  و من به احترام عمه نازنین بودنش سکوت کرده ام. به نظرم هیچ خیری در این نوع تفکر نیست و علت این امر را فقط و فقط در  سنگدل بودن و عقب ماندگی ذهن زنان میدانم و بس.وقتی ماجرا را برای چندی مرد عنوان کردم از دلسوزی و ابراز تاسف و اشاره به مصیبتی که در سن کم برای مینا اتفاق افتاده و حرف هایی دلگرم کننده استنباط می شود رشد اخلاقی مردها در این زمینه بیشتر از زنهاست.

از این گذشته مهوش به دلایل دیگری هم از مینا خوشش نمی آید.به دلیل که قبلا آپاندیس داشته. به دلیل صورت پهنش. به دلیل دست فرمان نرم و روانش اش.به دلیل غرورش. به دلیل رفتار غیرمتعارفش و عیب های پرشمار دیگر که فقط یک زن می تواند در زن دیگر به وضوح ببیند.

اثر انگشت های شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">