اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

اثـر انگشت

اینجا بیابان برهوتی است که رد پای یک اثر انگشت در آن بر جای مانده است.

 تا حالا یه جفت حدقه آبی , رک بهم نگاه نکرده بود. تا حالا اینجوری به تیله های آبی زل نزده بودم. تازه به راز قدرت ِ مثلث برمودا پی میبرم..

94/10/3
 

اثر انگشت های شما  (۴)

همیشه نگاهات بد بوده و لحن آزار دهنده ای داره
قبول کن!
پاسخ:
میکنم.
سالی فکرشو میکردی؟
من دوتا از این حدقه ها هر روز دارم میبینم همچین مالیم نیستن :)
مرسی مثلث برمودا :)
من حتما باس پست ِ بر فاک رفته بذارم تا شماها تکون بدین؟ حالا تکون بدین..
پاسخ:
معلومه که به خودی ِ خود اون حدقه ها چیزی نبودن.من چیز دیگه ای اون توو میدیدم..
سفیدی چشاش اصن معلوم نبود.
آره دیگه..توو شادیات میخوای چیکار کنیم؟:))
استغفار یا پیغمبر از دستِ این از راه بدر شده هه:) حالا چی میدید اون تو بگو شاد مام دیدیم؟"))
پاسخ:
اگه میتونستی ببینی تا حالا دیده بودی:/
۲۵ ژانویه ۱۶ ، ۰۸:۱۷ بابا لنگ دراز
سلام
ایندفه دوکلام خواهش داشتم
میتونی این عکسو برداری رفیق؟
.

ارسال اثر انگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">